۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

دژخیمان مسئولیت کشتار را به گردن یکدیگر می اندازند

دژخیمان مسئولیت کشتار را به گردن یکدیگر می اندازند


خبرگزاری حکومتی مهر: رئیس دانشگاه تهران ادعای سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی با درخواست رئیس دانشگاه تهران وارد کوی شده بودند را تکذیب کرد.
فرهاد رهبر افزود: "ورود نیروی انتظامی به کوی دانشگاه تهران با اجازه و درخواست من نبوده و اظهارات این نماینده مجلس را به شدت تکذیب می کنم."
محسن کوهکن - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه روز سه شنبه مجلس با بیان اینکه طبق قانون به درخواست رئیس دانشگاه نیروی انتظامی می تواند وارد محل دانشگاه شود گفت: در مسائل اخیر نیز فرهاد رهبر عنوان کرده که برای تأمین امنیت از نیروهای امنیتی خواسته است که وارد کوی دانشگاه تهران شوند.
رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: " من پس از ورود نیروی انتظامی به کوی از جریان اطلاع پیدا کردم و در صحنه حاضر بودم اما درخواستی مبنی بر ورود نیروی انتظامی نداشتم."

هیچ نظری موجود نیست: