۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

مدیران ارشد وزارت اطلاعات در میان سرکوبگران خیابانی +عکس




گفتنی ها:امیر فرشاد ابراهیمی
در اینکه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و حزب اللهی ها در اعتراضات اخیر دست به سرکوب و به خاک و خون کشیدن ملتی که خواستشان فقط رای و حق مسلمشان است داشته اند تا بحال در همین مجال بسیار سخن رفته است .





اما اینکه امروز فرماندهان نیروی انتظامی و بسیج و دیگر مدیران امنیتی ارشد کشور این اعتراضات و شورشها را ساخته و پرداخته غرب می دانند و حتا پا را از آن فراتر نهاده و اعلام کرده اند عوامل خارجی و خرابکار با لباس قلابی بسیج و سپاه و پلیس دست به خرابکاری می زنند بیش از هر چیز منرا یاد سخنان سعید الصحاف می اندازد که این روزها شبیه ترین فرد به آن در ایران کسی نیست جز همتای خود محسنی اژه ای وزیر اطلاعات .
اما پشت صحنه این اعتراضات و کودتای خامنه ای چه کسی است و گردانندگان که هستند؟ در عکس فوق که لحظات ابتدایی حمله به دانشگاه تهران و متعاقب آن کوی دانشگاه هست شما چند تن از مدیران ارشد وزارت اطلاعات و از جمله محمد رضا مدحی تازه کند و یا همان حاج رضا شجاعی وزارت اطلاعات را می بینید که مدیر اداره مراقبت معاونت امنیت وزارت اطلاعات می باشد ، نامبرده همچنین رئیس کمیسیون امنیت مجلس خبرگان نیز می باشد ، گرچه شاید عکس فوق واضح نباشد اما برای من که مدتهای مدیدی با وی در گذشته ارتباط داشته ام براحتی قابل شناسایی است .عکسهای دیگری از وی شاید به شناسایی اش کمک بیشتری نماید.
براساس اطلاعات موثق دریافتی وزارت اطلاعات نیز به عنوان یکی از بازوهای اصلی این کودتا و همچنین اداره مراقبت یعنی بخش زیر نظر ایشان این روزها سرگرم تهیه شوهای اعترافات بازداشت شدگان اخیر می باشد ، گفتنی فرد فوق چندی پیش نیزبا ترفندهای بسیار اقدام به ارتباط گرفتن با بسیاری از افراد اپوزیسیون نموده بود که این امر حاکی از آن است که نیت و تصمیم این کودتا از مدتها پیش در وزارت اطلاعات در جریان بوده است و اکنون از آن اطلاعات در شوهای ندامت و اعتراف استفاده می شود .

پی نوشت :

خوانندگانی که در مخالفت با این افشاگریها می گویند که این امر دامن زدن به خشونت است و رواج فرهنگ چشم در برابر چشم است بد نیست به آخرین سخنرانی مهندس موسوی توجه نمایند که در میان اساتید دانشگاه داشته است :
معرفی لباس شخصی ها در سایت ها روش موثری استیک سوال در مورد لباس شخصی ها مطرح شده است...



اصلا حضور لباس شخصی ها جنبه غیر قانونی دارد. من در این مورد یک متن حقوقی نوشتم و به این مسئله اعتراض کردم، که موجب واکنش رئیس پلیس و دستگاه های دیگر شد که نشان دهنده حساسیت قضیه است. به نظر من این اعتراض جنبه حقوقی و قانونی دارد و رسیدگی به آن باید ادامه داشته باشد. این می تواند زمینه را تنگ بکند برای اینکه بتوانند از این نیروها استفاده بکنند. چون کسانی که قوه قهریه علیه مردم بکار می برند از نظر قانونی باید با لباس مشخص و آرم مشخص باشند و همه نمی توانند این کار را انجام دهند. خود مردم هم واکنش قوی و محکم نسبت به این قضیه دارند و باید از این مسئله استفاده کرد. بعضی از دوستان اشاره داشتند که این افراد در سایت ها معرفی و شناسایی می شوند. این قضیه را دست کم نگیریم؛ روش موثری است و باید آن را ادامه دهیم و این امر کمی کنترل کننده است. بعد اعتراض قانونی و حقوقی و اعتراض سیاسی هم نسبت به این قضیه باید ادامه پیدا کند و فشار روی این مسئله بیشتر شود. ما پلیس و نیروی انتظامی داریم اگر خلافی صورت میگیرد انها باید بیایند و دخالت کنند ومسئله لباس شخصی ها باید از کشور برود

هیچ نظری موجود نیست: