۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

رنج نامه فیروزآبادی خطاب به امام زمان (طنز)


رنج نامه فیروزآبادی خطاب به امام زمان (طنز)


حامد- تهران
مهدی جان سلام! خوبی ؟ اکنون که قلم در دست گرفته ام و برای تو می نویسم حالم بدجوری گرفته و حدود 3 هفته است که نان سنگگ درسته از گلوی من پایین نرفته است و گمان کنم بین 5 تا 6 کیلو لاغر شدم. قبل از انتخابات به این "محمود مخ نهفته" گفتم اگر می خواهید تقلب کنید آمار را جوری درست کنید که تابلو نشود نمی دانم کدام احمقی نشست این گند را به صندوق ها زد.
مهدی جان، آقا جان! آبرو ریزی در انتخابات به درک، اما سال هاست که حرف نایب بر حق تو سید علی با ضرب و زور فصل الخطاب بود، شرمسارم که می گویم؛ اما گویا عمامه ایشان پشم سابق را ندارد یا اینکه به مرور زمان ریخته است، چون بازهم این خس ها و خاشاک ها و آشوبگران از خدا بی خبر فرمایشات آن مقام عزلی را به فلان خویش دایورت Divert کردند باز به خیابان ریختند. آن عده جنگلی هایی را که در بسیج و سپاه قدس و المهدی استخدام کردیم اندازه مترسک مزرعه های هویج اطراف ورامین هم کاربرد نداشتند.
آقاجان! قربانت بروم!درد و بلایت در سر من! زودتر بیا اوضاع خوب نیست. سفارتخانه های کفار مستقر در بلاد اسلام را اخراج کردیم، خبرنگاران اجنبی را چزاندیم، اشک آور ول دادیم، گلوله زدیم، اوین از زیر زمین تا خرپشته پر از خس و خاشاک شده شرایط ظهور مهیاست بیا دیگه!

هیچ نظری موجود نیست: