۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

اطلاعيه جديد جنبش در مورد حكم اعدام 12 جوان مظلوم بلوچ


اطلاعيه جديد جنبش در مورد حكم اعدام 12 جوان مظلوم بلوچ

بسم الله الرحمن الرحيم
همانگونه كه پيشبيني مي شد و جنبش در اطلاعيه هاي قبلي متذكر شده بود رژيم ولايت فقيه با دادن وعده تخفيف مجازات و تهديد به اعدام نزديكان جوانان را مجبور به اعتراف ساختگي نمود تا به زعم باطل خويش زمينه اعدام جوانان را فراهم سازد و پس از اعتراف گيري مضحك كه همه مردم به مسخره بودن و ساختگي بودن آن يقين داشتند حكم اعدام 12 تن از جوانان مظلوم توسط بيدادگاههاي رژيم صادر شد.
جنبش مقاومت جندالله اين حكم ظالمانه را به شدت محكوم نموده و به دولتمردان هشدار مي دهد كه كمي عاقلانه تر به اين موضوع بيانديشند و از گذشته درس بگيرند و بدانند اعدام و كشتار جوانان هرگز نمي تواند مانع مبارزه حق طلبانه شود و تاريخ چند ساله مبارزه و رفتار وحشيانه رژيم ثابت كرده است كه اعدام و كشتار نمي تواند جوانان بلوچستان را از مبارزه بازدارد بلكه اين اعدامها موجب رشد مبارزه و سبب پيوستن هزاران جوان ديگر به مقاومت مي شود.اين جوانان جرمي جز دفاع از حق و قيام در برابر جور و ظلم و ستم نداشتند و بسياري از آنان در هيچ گونه عمليات نظامي شركت نداشتند و تنها جرمشان آگاهي دهي به مردم بوده است.
جنبش متذكر مي شود كه برخي از جواناني كه حكم اعدامشان صادر شده است قبلا محكوم به زندان شده بودند و امروز باري ديگر رژيم جنايتكار ولايت فقيه به خاطر راضي كردن يك اقليت وحشي در بلوچستان حكم اعدام آنان را صادر كرده است.
در ميان اين جوانان اسامي جواناني با نام اسد وفايي و امير وفايي و خليل ريگي و ايوب ريگي ديده مي شود كه قبلا محكوم به زندان شده بودند اما بيدادگاههاي ستمگر رژيم به خاطر خشنود كردن زابليهاي مزدور اين جوانان را از زندانها احضار كرده و حكم اعدام آنان را صادر كرده اند كه اين خود نشانگر بي عدالتي و ظلم و جنايتكار بودن رژيم مي باشد.
جنبش باري ديگر به رژيم متذكر مي شود كه از اعدام اين جوانان دست بردارد و بداند كه اعدام اين جوانان آتش جنگ را شعله ور تر خواهد كرد و انتقام اعدام اين جوانان گرفته خواهد همانگونه كه انتقام ديگران گرفته شد و عملياتهايي از نوع استشهادي در حسينيه به اجرا گذاشته خواهد شد و كافي است كه يك جوان بر خود بمب ببندد و خود را در ميان متجاوزان منفجر نمايد و با انفجار يك نفر صدها مزدور را به جهنم ابدي بفرستد.جنبش زابليهاي مزدور را مسول اين اعدامها مي داند و جوانان بلوچستان انتقام اين اعدام ها را از زابليهاي مزدور خواهند گرفت و زابليهاي مزدور بايد شهر هاي بلوچستان را ترك كنند در غير اين صورت با عملياتهاي استشهادي تكه پاره خواهند شد.
رژيم با اين حكم زمينه عملياتهاي استشهادي بيشتر را فراهم مي آورد و همچنين مسول كشته شدن متجاوزان و مزدوران و اشغالگران رژيمي مي باشد كه جوانان مظلوم را اعدام مي كند.
جنبش طي اين اطلاعيه از علماي كرام مي خواهد كه موضع گيري نمايند و انزجار و نفرت خود را از اين حكم وحشيانه توسط متجاوزان ابراز نمايند و فردا كه جوانان استشهادي متجاوزان و اشغالگران را هدف حمله قرار دادند لب به محكوميت نگشايند زيرا اين رژيم است كه زمينه عملياتها را فراهم مي آورد و جوانان فقط از خود دفاع مي كنند و دفاع حق مشروع هر موجودي مي باشد.
چه ظلمي از اين بزرگتر مي باشد كه حكم اعدام جوانان اين سرزمين توسط اشغالگران و متجاوزان صادر مي شود و ابراهيم حميدي چه كاره بلوچستان مي باشد و چه حقي دارد كه براي جوانان اين سرزمين حكم صادر نمايد؟
يك بيگانه چه حقي در بلوچستان دارد كه جوانان اين ديار را محكوم به اعدام نمايد و قاضي بلوچستان باشد در حالي كه نه دينش با دين مردمان اين سرزمين يكي است و نه زبان و فرهنگش و نه حقي در اين سرزمين دارد !
پس چگونه علماي كرام كه بايد امروز قاضي سرزمين خود مي بودند در برابر ظلم و ستم بيگانگان و متجاوزان سكوت مي كنند؟جنبش مقاومت از سازمانهاي بين المللي مي خواهد كه اگر خواهان توقف خشونت هستند در برابر اين حكم ظالمانه بايستند و از اين جوانان مظلوم دفاع نمايند در غير اين صورت دفاع مسلحانه با شدت ادامه خواهد يافت و هيچ سازماني را حق اعتراض بر آن نيست و نخواهد بود.
چگونه ما بايد نظاره گر اجراي حكم ظالمانه اعدام براي جوانان خود باشيم و سكوت كنيم ؟
همچنين جنبش از گروهها و سازمانهاي ايراني كه به خاطر جوانان در تهران گلو پاره كردند مي خواهد كه در برابر اين حكم ظالمانه سكوت پيشه نكنند و بدانند همانگونه كه رژيم در مورد جوانان تهران دروغ مي گويد در مورد جوانان بلوچستان هم دروغ مي گويد و بهتر است سازمانهاي سراسري از رفتار دوگانه اجتناب ورزند و زمنيه فاصله بيشتر بين مردم را فراهم نياورند و بدانند كه رفتار دوگانه آنان فاصله ها را بيشتر خواهد كرد و موجب مشكلات بزرگتري در آينده خواهد شد.
در آخر باري ديگر به رژيم هشدار مي دهيم كه دست از جنايت و اعدام بردارد در غير اين صورت منتظر پاسخ هاي سنگين و دندان شكن مبارزان بلوچستان باشد و رژيم بداند كه با تمام اعدامها و كشتار امروز جنبش تبديل به مقتدرترين سازمان نظامي و سياسي منطقه شده است و اين اعدام ها از اقتدار و محبوبيت جنبش نمي كاهد بلكه مانند گذشته بر اقتدار و محبوبيت جنبش مي افزايد و به اميد حق روزي متجاوزان با ذلت از اين سرزمين خارج خواهند شد.
جنبش مقاومت مردمي ايران (جندالله)

هیچ نظری موجود نیست: