۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

تصویر منتشر نشده ای از ضرب و شتم دانشجویی در شب حمله به کوی دانشگاه! (افرادی که ناراحتی قلبی دارند لطفا کلیک نکنند)

تصویر از ضرب و شتم دانشجویی در شب حمله به کوی دانشگاه!


در حد مرگ زدنش بی ناموسا - عکسی هست که من از یکی از دوستانم گرفته ام. البته این رو هم بگم که این دانشجو الان در حالت کما به سر می برد.

فرماندار رژیم در ایرانشهر عملیات جدید مبارزین جنبش مبنی بر به آتش کشیدن مخزن سوخت را تایید کرد

فرماندار رژیم در ایرانشهر عملیات جدید مبارزین جنبش مبنی بر به آتش کشیدن مخزن سوخت را تایید کرد


ایرنا رژیم : زاهدان - فرماندار ایرانشهر اعلام کرد: باتلاش شبانه روزی آتش نشانان سیستان و بلوچستان و برخی دیگر استان های کشور پس از 70 ساعت،حریق انبار سوخت این شهرستان عصر سه شنبه مهار شد." درویش نارویی" سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آتش سوزی در مخزن شماره چهار این انبار مهار شد و تا ساعت های آینده باید عملیات آب پاشی روی آن برای سرد نگاه داشتن مخزن انجام شود. وی افزود: برای اطفای این حریق که از شنبه شب هفته جاری آغاز شده بود، چهار عملیات انجام گرفت که در مرحله چهارم بیش از 50 آتش نشان برجسته کشوری موفق به اطفای حریق شدند. نارویی گفت: در این آتش سوزی یک مخزن منهدم شد و بخشی از مخزن دوم نیز در آتش سوخت. وی افزود: احتمال می رود بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در این آتش سوزی از بین رفته باشد. انبارهای سوخت ایرانشهر در پنج کیلومتری شمال این شهر واقع شده است. ایرانشهر در 325 کیلومتری جنوب زاهدان قرار دارد.

در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی، اگر شما به عنوان مسئول رسیدگی به جنایات سران آن انتخاب شوید، چه حکمی برای آن ها صادر می کنید؟

در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی، اگر شما به عنوان مسئول رسیدگی به جنایات سران آن انتخاب شوید، چه حکمی برای آن ها صادر می کنید؟


گامرون : فرض کنید همین فردا جمهوری اسلامی ساقط شد و باز هم فرض کنید که از بین هفتاد میلیون ایرانی داخل کشور و چندین میلیون ایرانی خارج از کشور، شما به عنوان مسئول رسیدگی به جنایات مسئولین رژیم انتخاب شوید، چه حکمی برای آنان صادر خواهید کرد؟ اعدام؟ زندان؟ سنگسار؟ قطع دست و پا؟ پرتاب از بلندی؟ درآوردن چشم؟ تیرباران؟ تبعید یا
…….
اگر من انتخاب شوم: سید علی خامنه ایتوقیف اموال- تبعید به شهرستان مرودشت- از آن جا که نامبرده برای سیر کردن شکم خود و خانواده اش به شغلی نیازمند است وی را با حقوق ثابت ماهی دویست هزار تومان به عنوان نظافت چی توالت های مجموعه تاریخی تخت جمشید استخدام می کنم.محمود احمدی نژادنامبرده حق زندگی در بین انسان ها را نداشته و به همین جهت به باغ وحش تهران منتقل می شود تا باقی عمر خویش را در جوار هم نوعانش(میمون ها) سپری کند. بازدید عموم از قفس نامبرده رایگان می باشد اما کسی حق دادن تنقلات به این جانور را ندارد.فاطمه رجبی نامبرده محکوم می گردد تا در برنامه ای یک ساعته که هر شب از کانال یک سیما پخش می شود حضور یابد. در این برنامه استاد رقص ایران، محمد خردادیان اقدام به آموزش انواع رقص ها می نماید. نامبرده محکوم می گردد تا با شرت و کرست به عنوان یکی از رقاصه ها در این برنامه به ایفای نقش بپردازد.همچنین نامبرده محکوم می گردد تا به عنوان مجری در یک ویژه برنامه که مختص زوج های مسن می باشد حضور یافته و آخرین روش های تحریک جنسیتی را به زوج های مسن آموزش دهد.غلامحسین الهام توقیف اموال و تبعید به کویر لوت- مدت زمان محکومیت این شخص بستگی به فعالیت وی دارد. وی محکوم می گردد که کویر لوت را به منطقه ای جنگلی تبدیل کند بدیهی است که هر زمان که این امر محقق شد محکومیت وی خاتمه یافته تلقی می شود.احمد جنتی دانشمندان همواره در تلاش هستند تا دارویی برای درمان بیماری ایدز بیابند. ملت ایران با کمال سخاوت نامبرده را به دانشمندان و محققین هدیه می دهد تا آن ها با آزمایش بر روی این موجود که از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به انسان ها دارد زودتر به نتیجه برسند.حداد عادلبا توجه به محدودیت های صاحبان سیرک ها برای استفاده از حیوانات در برنامه هایشان نامبرده به سیرک خلیل عقاب هدیه داده می شود تا از وی به جای حیواناتی نظیر میمون استفاده شود. این قول را به صاحبان سیرک خلیل عقاب می دهیم که وی حیوانی دست آموز است و با اندکی آموزش می تواند همزمان که بر روی توپ راه می رود از وسط حلقه های آتش نیز بپرد.پی نوشت: خائنین به وطن بیش از این ها هستند و سعی می کنم نام چند تن دیگر را نیز در این مطلب اضافه کنم. در ضمن این موضوع می تواند یک بازی وبلاگی نیز باشد، دوستان بسیار هستند بنابراین از تمامی دوستان خواهش می کنم اگر میل داشتند مطلبی در این باره بنویسند.

فیلم تخریب ماشینها و موتورسیکلتهای پارک شده در خیابان توسط بسیج و نیروی انتظامی

فیلم تخریب ماشینها و موتورسیکلتهای پارک شده در خیابان توسط بسیج و نیروی انتظامی

بنا به گفته ي فرمانده بسيج كه گفته بود تخريب وشكستن وسايل نقليه مردم در خيابان ها كار اوباش بوده نه كار بسيج . حال اوباش را با چشمانمان ببينيم وبشناسيم

ببینید

نابود باد رژیم ولایت وقیح و ملایان جنایتکار..

نابود باد رژیم ولایت وقیح و ملایان جنایتکار..


٭بسم الله الرحمن الرحيم٭


آن خس و خاشاك تويي پست تر از خاك تويي
شور منم نور منم عاشق رنجور منم
زور تويي كور تويي هاله بي نور تويي
دلير بي باك منم مالك اين خاك منم
آري ديكتاتور، اي دستانت آغشته به خون جوانان وطن، كور تويي، بي خرد و بي مغز تويي، ديو تويي، اهريمن قدداره كش تويي، چاقو كش وعربده زن تويي، هيچ تويي، پوچ تويي، برده وغلام حلقه بگوش تويي. دروغ تويي، فريب و ريا تويي، دغل و نيرنگ تويي، بي ارزشو و بي مقدار تويي، باطل و نيست تويي.
لحظه اي پنبه از گوش بدر كن كه جوانان وطن يك صدا و با غرشي به وسعت همه ايران زمين مي گويند كه چه هستند:
نور منم، كوه منم، سنگ صبور 30 ساله منم، عاشق وطن مجروح منم، فهيم دلسوخته منم، شور و نشاط منم، نستوه بي باك منم، آزاده دلشكسته منم، فرزانه و پاك منم، راست منم، محكم و ايستاده منم، حق و پابرجا منم.
نابود باد رژیم ولایت وقیح و ملایان جنایتکار

دختربلوچستان...

از این به بعد همه می‌گوییم رئیس جمهور موسوی، تا چشم محمود در بیاد!! ـ

از این به بعد همه می‌گوییم رئیس جمهور موسوی، تا چشم محمود در بیاد


شورای نگهبان نتایج انتخابات دهم را با وقاحت هر چه تمام‌تر اعلام کرد. از آراء موسوی برداشت و به رای احمد‌ی‌نژاد اضافه کرد. این البته امری قابل پیش‌بینی بود و از شورای چنین نانگهبان که به جای پاسبانی از رای ملت، تقلب در آراء را تایید هم می‌کند البته انتظاری بیش از این هم نمی‌رفت. اما از امروز موجی از اعتراضات به راه خواهد افتاد که قطعا با سرکوب وحشیانه نیروهای دولتی همراه خواهد بود. آنچه در این برهه حساس وظیفه هر ایرانی ایران‌دوستی است، پاس داشتن از رای ملت شریف ایران از طریق خطاب قرار دادن نام زیبای میرحسین موسوی با پسوند رئیس‌جمهور است. اگر هر یک از ۲۲ میلیون ایرانی حامی موسوی نام رئیس‌جمهور موسوی را در کلام و سخن خود، نوشته‌ها و یادداشت‌های خود و نیز در معرفی رئیس‌جمهور کشورشان به سایر ملیت‌ها به زبان بیاورند مشروعیت از دست رفته دولت دروغ‌پرداز دهم بیش از پیش خدشه‌دار خواهد شد و همه جهانیان خواهند دانست که علی‌رغم اعتراضات، مبارزات و تظاهرات خونینی که مردم شجاع ایران برای بازپس گرفتن حقشان داشتند و با همه سرکوب‌های وحشیانه‌، هنوز هم از اعاده حیثیت و حق خود دست نکشیده‌اند و حتی اگر احمدی‌نژاد به دروغ خود را رئیس‌جمهور بخواند، مردم ایران او را نماینده خود نخواهند دانست. اولین قدم را خودتان بردارید و به اعضای خانواده و دوستان و آشنایانتان هم بگویید که رئیس‌جمهور به حق ایران، موسوی است و نه هیچ کس دیگری.

آمریکا یک شرکت ایرانی را تحریم کرد



رادیو فردا: یک شرکت ایرانی به علت کمک به برنامه موشکی کره شمالی، در فهرست تحریم های وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت.برپایه گزارش ها، کمپانی «هنگ کنگ الکترونیکس» شرکت ایرانی که در جزیره کیش مستقر است به همکاری درتوسعه شبکه موشکی کره شمالی متهم شده است. براساس تحریم جدید آمریکا، کلیه حسابها و بنیاد های مالی وابسته به این شرکت در ایالات متحده مسدود خواهد شد.دولت آمریکا همچنین هرگونه دادو ستد با این شرکت را ممنوع کرده است.

تحویل جسد فقط به شرط مصاحبه نمایشی و اعتراف های دروغین...

تحویل جسد فقط به شرط مصاحبه نمایشی و اعتراف های دروغین...

از ولایت فقیه تا ولایت وقیح!




رهام بختیار
چند هفته ای از اعلام نتیجه دستکاری شده دهمین انتخابات ریاست جمهوری و ایستادگی دو نامزد اصلاح طلب برخواست ابطال انتخابات و همینطور اعتراضات مردم به نتایج اعلام شده می گذرد.رژیم تمام توان فکری و نظامی خود را به کار گرفت تا بلکه بتواند، نامزدهای اصلاح طلب را به سازش با خود فرا خواند و مردم را از روند اعتراضات پیگیر و گسترده خود منصرف کند و در واقع اوضاع مملکت را آنگونه که می خواهد سر وسامان بخشد.اما تا کنون نه نامزدهای معترض اصلاح طلب و نه مردم اندکی ازمطالبتشان نکاسته اند و رژیم همچنان با چالشی جدی در زمینه روبروست.درطی سی سال گذشته رژیم هیچگاه در برابر چنین موج عظیم مخالفتی قرار نگرفته بود،مخالفت نامزدهای اصلاح طلب- که از نیروهای خودی رژیم نامیده می شوند-از یک سو و از سوی دیگر اعتراضات گسترده مردم، رژیم را کلافه و سردر گم کرده است. بزرگترین چالشی که رژیم در گذشته با آن روبرو بوده حوادث کوی دانشگاه در سال78 است که ابعاد آن به هیچ وجه با اعتراضات امروز قابل مقایسه نیست.در حوادث کوی دانشگاه،رژیم صرفا با دانشجویان روبرو بود، دانشجویانی که در آن زمان حتی از طرف پدران ومادران خویش نیز مورد حمایت قرار نگرفتند، و رژیم در یکسری عملیات سرکوب وحشیانه وضرب و شتم دانشجویان ماجرا را خاتمه داد. گرچه همان حوادث نیز آنچنان پایه های نظام را به لرزه در آورد که ولی فقیه را بر آن داشت تا با چشمانی اشک بار بر صحنه تلویزیون ظاهر شود.این بار نیز پس از کودتایی که در روز 22 خرداد بر علیه خواست اکثریت مردم انجام گرفت، رژیم بلافاصله به سراغ گزینه سرکوب رفت تا ماجرا را فیصله دهد. در همان دو روز اول بسیاری از افراد سرشناس جناح اصلاح طلبان و روزنامه نگاران بازداشت شدند. نیروهای موسوم به لباس شخصی و در برخی موارد یگان ضد شورش به چندین دانشگاه در شهرهای بزرگ یورش بردند و پس از ضرب وشتم وحشیانه دانشجویان، بسیاری از آنان را به مکانهای نامعلومی منتقل کردند ، که تاکنون تعداد دانشجویان بازداشتی بر طبق برخی از گزارشات به 400 نفر می رسد.در راهپیمایی مسالمت آمیز مردم نیز این وضع بسیار وخیم تر بود،یورشهای وحشیانه ماموران به اوج خود رسید تا جایی که کار به تیراندازی مستقیم به سوی مردم کشیده شد که در طی آن بسیاری از مردم جان خود را از دست دادند- صحنه کشته شدن دختری به نام ندا،تنها می تواند نماد کوچکی باشد از آنچه رژیم در کشتار مردم بی پناه انجام داد-برنامه ریزان رژیم می پنداشتند که این بار هم با حربه سرکوب قاطع و وحشیانه به خواسته خود خواهند رسید، اما عدم عقب نشینی مردم حتی در مقابل گلوله، رژیم را غافلگیر کرد.حال تا کنون رژیم نه تنها چیزی را بدست نیاورده، بلکه بسیاری از امتیازاتی را نیز که در دست داشت از کف داده است.اولین امتیازی که پس از سالها رژیم آنرا از دست داد، در واقع مشروعیت رژیم در اذهان عمومی بود.جمهوری اسلامی در تمامی سالهای گذشته مشروعیت خویش را همواره از دین و موقعیت ولی فقیه کسب کرده است.سالها در اذهان عمومی اینگونه تزریق شده بود که ولی فقیه، فردی عادل وآگاه به همه مسائل ریز و درشت کشوراست،اما در طی بحران انتخابات، ولی فقیه با دادن تمام وعده ها و استفاده از تمام امکانات موجود در نظام نه تنها نتوانست نظر معترضان به نتیجه انتخابات را جلب کند بلکه با سخنرانی های خود- به ویژه سخرانی در خطبه های نماز جمعه- علنا ازاحمدی نژاد و طیف حامیان او حمایت کرد و نتیجه انتخابات را کاملا صحیح دانست و کاندیداهای معترض و مردم را تلویحا تهدید به سرکوب و کشتار کرد.پیش از این سخنان نیز، ایت الله خامنه ای در همان بحبوحه، اعلام نتایج و اعتراضات اولیه به آن، با ارسال پیام تبریک به احمدی نژاد و مورد تایید قرار دادن رای 24 میلیونی او،عملا نشان داد که کوچکترین توجهی به خواست و نظر اکثریت مردم ندارد.با پافشاری هر چه بیشتر ایت الله خامنه ای در حمایت بی چون وچرا از احمدی نژاد،بازداشت بسیاری از چهره ها و شخصیت هایی که تا دیروز در نظام لقب خودی را یدک می کشیدند،برملا شدن اختلافات میان عناصر مهم رژیم از جمله شکاف میان رفسنجانی و شخص خامنه ای،سرکوب وحشیانه مردم و حمایت ایت الله خامنه ای از این سرکوب ها و انداختن مسئوولیت آن بر گردن نامزدهای معترض اصلاح طلب، همه وهمه موجب شد تا ولی فقیه و رژیم در اذهان عمومی مشروعیت خویش را ازدست بدهد.از طرف دیگر، رژیم برای خواباندن اعتراضات مجبور شد تمام توان سرکوب گری خود را به کار بندد،برای این امر رژیم از انواع و اقسام نیروهای نظامی و امنیتی موجود بهره گرفت، وهمه آنها را مقابل دیده گان مردم به نمایش گذاشت.مردم در طی این چند هفته، طعم سرکوب بوسیله همه نیروهای امنیتی رژیم را چشیدند وهمه ابعاد سرکوب را لمس کردند از بازداشت وزندان گرفته تا ضرب وشتم و گلوله خوردن و جان سپردن.اما مردم همچنان در خیابانها وبالای پشت بام ها ظاهر می شوند و اعتراضات خود را ادامه می دهند، در حقیقت انچه در این معادله روی داده است، این است که نظام نیروی قهریه و وحشت زای خود را به یکباره و در عرض چند روز در برابر مردم عریان کرد اما از پس اعتراضات مردم که برنیامد هیچ، موجب شد تا دیوار ترس مردم از نیروی های نظامی نیز فرو بریزد و مردم دیگر ترسی از روبرو شدن با نیروهای امنیتی با هر شکل وشمائل وتوان نظامی نداشته باشند.حمایت همه جانبه ولی فقیه از احمدی نژاد و راندن دو کاندیدای اصلاح طلب- موسوی و کروبی – که هر دو از اشخاص با سابقه در جمهوری اسلامی هستند، عملا نشان داد که حلقه اعتمادی رژیم بسیار تنگ تر از گذشته شده است. تا جایی که حتی دیگر اشخاصی مانند هاشمی رفسنجانی نیز در این حلقه نمی گنجد. گویا نظام در حال پوست اندازی جدیدی است و دارد وارد فاز تازه ای از حکومت خود می شود، فازی که در آن نظام حتی تاب اندک اختلاف نظری را هم ندارد و کسانی در این حلقه اعتمادی جدید جای می گیرند که هم مطیع بی چون و چرای ولی فقیه باشند و هم در دیدگاه و نظراتشان اندک تطابقی با خواست اکثریت مردم موجود نباشد.آیت الله خامنه ای به عنوان ولی فقیه، وقاحت وبی شرمی را تا جایی رسانده که در حقیقت می خواهد حتی همین رکن جمهوری ظاهری و نمایشی را نیز حذف کند و حکومت اسلامی را با خلافت خودش بر کشور استقرار دهد.شاید همین امربود که موجب شده است اینگونه اشکارا از احمدی نژاد حمایت کند و چنین دولت برآمده از تقلب و فریبی را به رسمیت بشناسد.او از موسوی هراس دارد زیرا می داند با رئیس جمهور شدن موسوی ممکن است بخش بزرگی از قدرت خویش را از دست بدهد البته نه صرفا به خاطر شخص موسوی بلکه برای فعل و انفعالاتی که پیش از انتخابات و در حمایت از موسوی از سوی مردم صورت گرفت،او قطعا میداند که نه به احمدی نژاد از طرف مردم در حقیقت یک نه بزرگ به خود اوست.اما تا کنون هر گامی که خامنه ای در راه پیش برد اهدافش برداشته نه تنها کمکی به او نکرده، بلکه بر وخامت اوضاعش نیز افزوده است. اوبا حمایت از احمدی نژاد، اطراف خود را بسیار خلوت کرده و بر صفوف دشمنانش افزوده و از آنسو ترس مردم از نیروی نظامی رژیم نیز از میان رفته است و آنها هر روز از روز پیش مصمم تر می شوند این را می شود از حضور هر روزه انها در خیابانها و فریادهای بلند و خشم الودشان بر بامها فهمید.حتی شعارهای مردم نیز اندک اندک تغییر ماهیت می دهد،شاید برای بسیاری روشن باشد هنگامی که مردم فریاد می زنند: می کشم، می کشم انکه برادرم کشت/توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد/ مرگ بر دیکتاتور و...در کجای جبهه مبارزاتی خود قرار گرفته اند.گرچه خامنه ای عنوان می کند که حاضر به عقب نشینی نیست باید بداند که مردم مقابل او نیز حاضر به عقب نشینی نیستند،رفتار نابخردانه خود رژیم موجب شد تا دمل چرکین سی ساله به یکباره سر باز کند، مردمی که به خاطر تقلب در انتخابات اعتراضات گسترده خویش را آغاز کردند حالا در کنارش انگیزه خونخواهی عزیزان خود را نیز دارند، رفتار وقیحانه ولایت فقیه، توهین های بی شرمانه احمدی نژاد و به خاک وخون کشیدن راهپیمایی های مسالمت آمیز، آنچنان انگیزه جوانان این مرزو بوم را برای ادامه مبارزه قوی تر کرده که به نظر نمی رسد دیگر زور و ارعاب نیروهای امنیتی از پس این معترضین برآید.سرکوب اگر چه اعتراضات را در یک خیابان و چند خیابان خاموش می کند اما اعتراضات از دیگر خیابانها و از بالای بامها سر برون می آورد و هر بار گسترده تر از پیش. نگارنده:
رهام بختیار

كروبی: دولت احمدی نژاد را مشروع نمی دانم

كروبی: دولت احمدی نژاد را مشروع نمی دانم


سحام نيوز :‌ مهدي كروبي با نگارش نامه اي به نتيجه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري اعتراض كرد و با صراحت تاكيد كرد كه دولت برآمده از آن را دارای مشروعیت و مقبولیت نمی داند و در هیچ برنامه ای از جمله تنفیذ و تحلیف آن شرکت نخواهد کرد . كروبي همچنين اعلام كرد كه براي تغيير وارد عرصه انتخابات شده بود و از مردم عذرخواهي كرد بابت انكه نيروهاي غيبي و ظاهري مانع از تغيير در قوه مجريه شدند .
متن كامل نامه به شرح زير است :‌
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون ملت بزرگ و فهیم ایران!لازم می دانم ابتدا از مردم ایران عذرخواهی کنم؛ هم به خاطر چندین ماه اصرار و ابرام برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و هم به خاطر همه آن عزیزانی که در این مدت زحمات زیادی را برای آنها موجب شدم و با لطف و عنایت خود مسیر انتخابات را هموار و زمینه حضور عظیم و بی سابقه ای را فراهم کردند.پیش از همه اذعان می کنم که بسیاری از شما پیشتر و دقیق تر می دانستید که چه خواهد شد و متوجه شده بودید،همان گاه که می پرسیدید «چه تضمینی برای آرای ما وجود دارد»، یا زمانی که می گفتید «نتیجه انتخابات معلوم است و شما آب در هاون می کوبید.» با این همه می خواهم بگویم از کرده خود پشیمان نیستم و شما هم از این تلاش عظیم و حضور یکپارچه ضرر نکرده اید.حرکت ما در جهت تحکیم مبانی جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت بود و ماه ها با کمک دوستانمان تلاش بی وقفه ای داشتیم که «مطالبه محوری» را در صحنه انتخابات به یک اصل تبدیل کنیم و با توجه به اوضاع و شرایط کشور آنچه به عنوان برنامه و راه برون رفت از شرایط فعلی می توان انجام داد را برای حل مشکلات مردم و تحکیم پایه های استقلال و آزادی در کشور عنوان کنیم.ما برای تغییر آمده بودیم،گرچه نیروهای غیبی و ظاهری مانع از تغییر در قوه مجریه شدند. با این همه فراتر از این تغییری در شرایط کشور و روحیات جامعه و آگاهی مردم بیش از آنچه تصور می شد، صورت گرفت و اذعان می کنم که این تغییر به مراتب فراتر از تصمیم من بود.آمدنم در صحنه انتخابات به یاد و عشق امام راحل بود، به یاد روزهای فداکاری و از خودگذشتگی، قدم نهادن در مسیر مسوولیت پذیری و نه جاه پرستی ، خودخواهی و تحقیر دیگران. آمدن برای گفت و گوهای بالنده تر اجتماعی و نه طرد هر کسی که غیر از سخن من کلمه ای به زبان می راند؛آمدن برای گفت و گو و شکستن فضای یکسویه حاکم بر اوضاع کشور عمومی؛آمدن برای دیدن بهتر و کامل تر جریان اداره کشور؛آمدن برای روشن کردن چرخه ناکارآمد مدیریت اجتماعی کشور؛آمدن برای تغییر در سیاست های تحکم آمیز و تحجرمآبانه داخلی؛آمدن برای گفتن از موضع استقلال، شجاعت وحریت ؛آمدن برای غبار روبی از چهره جوان و نوجوان ، دانشگاه و اصحاب فکر و اندیشه؛آمدن برای تعامل با همسایگان و دولت های خارجی؛آمدن برای بازداری از شکل گیری فرهنگ و ادبیات مستبدانه در عرصه جامعه؛آمدن برای شفاف سازی امور اجرایی و ارتباط بخش های گوناگون اقتصادی و برنامه محوری؛آمدن برای همه این ها و همه آنچه گفته شد و غیر از این ها همه برای تغییر بود و تغییر برای ایران. حاصل این همه آمدن ها که زمان وسیعی را به همراه اراده و ارادت به ملت بود، آن شد که توانستیم فضای یخ زده کشور را شکستیم ، مطالباتی که حق مردم بود بازگو و بازتعریف کردیم، افق نقد را به طلوع سپیدی نزدیک تر سازیم ، جرات گفتن و شنیدن را برای مسوولان و نامزدها به اوج رساندیم ، شجاعت دیدن واقعیت ها را در همه زمینه ها ارتقا بخشیدیم ، گفت و گو با همسایگان ، آمریکا ، اعراب و مسلمانان را به جایگاه مطمئنی نزدیک ساختیم و با ارائه برنامه ها ، بیانیه ها ، اعلام مواضع و دیدگاه ها ، ناگفته های بزرگی را با عظمت گفتیم و جامعه را از ترس های غیر منطقی دور کردیم و همگان را این سو و آن سوی مرزها ایران به گفت و گو ترغیب کردیم و شما در همه این لحظات و برداشتن این گام ها همراه و یاور من بودید و چگونه می توان فراموش کرد شکوه شب های پیش از 22 خرداد را که همه ایران یکپارچه شور سیاسی و شوق انتخابات شده بود و دنیا با همه بزرگی خیره بر این عظمت و آزادگی حاصل از انقلاب اسلامی. چه تصاویر به یاد ماندنی از آن همه شب ها و شورها و جوان ها که ایران را یکپارچه غرق در مردمسالاری و حضور سیاسی ساخته بود. چقدر دنیا از آن شب ها و انقلاب و عظمت ایران یاد کرد و چه باورنکردنی که یک هفته بعد تصاویر آن شکوه به فریاد اعتراض و الله و اکبر شبانه تبدیل شد و خون به سنگفرش خیابان پاشید و با ضرب باتوم ها و گاز اشک آور به جان زن و مرد و پیر و جوان .... و چه سقوط آزادی از اوج قله عظمت در تصویر جهانی به حاکمیت شلاق و زندان گلوله ...با چکمه و باتوم به جان و مال مردم هجوم بردند، صدها نفر سازماندهی شده به خوابگاه دانشجویان حمله کردند و قلب دختر جوان را با گلوله شکافتند و از پشت بام مسجد با یونیفرم مردم را به گلوله بستند و صدها نفر را در خانه و خیابان دستگیر کردند و تا سر حد مرگ کتک زدند و چه زشتی هایی که در کلام در حق آنها روا داشتند. ده ها نفر از رجال مذهبی و سیاسی را شبانه دستبند زدند و وا اسفا که چه زود انتقام دو ماه آزادی نسبی را گرفتند و همه را روانه زندان ها و سلول انفرادی کردند تا در چنین شرایطی سخت لب به سخن بگشایند و به انقلاب مخملی اعتراف کنند!این چه انقلاب مخملی است که رهبران آن دو تن از زنده ترین و با سابقه ترین یاران امامند و مورد تایید شورای نگهبان و رهبری برای حضور در انتخابات و حداقل 15 میلیون نفر(بر اساس شمارش خود طرف) به آنها رای داده اند ؟رویای انقلاب مخملی در ذهن این ها بوده یا آنها که کابوس آن را می دیدند و نیرو به همسایه شمالی گسیل داشتند که آموزش ببینند تا چگونه مردم را با حالت ارعاب و قیافه مهیب و هجوم موتور و زدن باتوم و پرتاب گاز فلفل و زدن کابل بر سر پیر و جوان و زن و مرد و اتومبیل و مغازه بترسانند تا مبادا کسی جرات حضور آرام و در صحنه اعتراض ماندن را به خود بدهد و بعدها هم با همان روش های تبلیغاتی و در بوق کردن حرف های غیر واقعی، همه را محکوم به اغتشاش ، انقلاب مخملی ، تخریب و ده ها اتهام دیگر نموده و تا جایی پیش رفتند که مردم را به قتل یکدیگر و رفتن در لباس بسیج برای زدن خودشان هم متهم کردند!به راستی که این انتخابات در عین اینکه پرشور ترین ، سیاسی ترین و با شکوه ترین انتخابات در این سی سال بود ، پر مساله ترین نیز بود که با اعتراض های گسترده مردم ، شخصیت های سیاسی و گروه ها مواجه شد و متاسفانه نهادهای مسوول به جای پاسخگویی و رفع شبهات درباره تردید های جدی و تخلفات اساسی خواستند با طرح ادعاهای مضحک همه چیز را تحت تاثیر قرار دهند. شما مردم حق دارید که لااقل این سوال را از نظام بپرسید که چگونه دو تن از یاران انقلاب که مورد تایید و با صلاحیت و نیز همه گروه های اطرافشان یک شبه به عاملان انقلاب مخملی و هواداران گروه های اغتشاشگر و مردم معترض ناآگاه تبدیل شدند ؟چگونه می توان این همه را به مصاف سیاسی و انتخابات خواند و ناگهان در پایان یا میانه راه چنگ و دندان نشان داد و از همه امکانات و ابزارها و صدا و سیما و تریبون های مذهبی و نيروهاي انتظامي و امنيتي و باتوم و گاز اشک آور و زندان و شکنجه و تیر و تفنگ استفاده و بعد هم ادعا کرد که همه این ها تقصیر «خود شما» است ! صدا و سیما را با بودجه ملی به خدمت گرفت، برنامه پشیمان سازی به راه انداخت و در همین حال خود را به حمایت 40 میلیون رای دهنده در انتخابات مفتخر دانست ؟! این همان شعار پر مغز راهپیمایی مردم از انقلاب تا آزادی است که می گفتند: «رای ما را دزدیدند ، دارند باهاش پز می دهند.»لازم می دانم در این مقطع که به ظاهر سیر اداری انتخابات را پایان یافته تلقی کردند ، مواردی را به عرض شما ملت شریف برسانم : 1. کتاب قطور خاطرات انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نه تنها ذهن جامعه را پر کرده و توجه جامعه جهانی را متوجه ایران و مسوولین اجرا و نظارت و همه تصمیم سازان نموده که برای همیشه در یادها و خاطره جامعه و تاریخ باقی خواهد ماند. در یک طرف مردمی که نظام و کشورشان را می خواستند و مجد و عظمت آن را آرزو داشتند و به کیان آن فکر می کردند و در ظلمات یاس و ناباوری روح امید را در خود احیا نموده و برای تغییر و ساختن ایرانی از نو آمدند ولی با عبور از میدان های مین و موانع ، ناباورانه با کمین به اصطلاح اجرا و نظارت دولت مواجه شدند که برای آنان و به نام آنان و بی شباهت به انتخاب و رای آنان ، انتخاباتی را مهندسی نموده بود. در حقیقت هم ما و هم مردم بر اساس وعده و وعیده ها و نمایش فضای دموکراسی بر این باور بودیم که هنوز کفگیر منافع مادی به ته دیگ امانت داری و دیانت و اخلاق اجتماعی نخورده و ته مانده ای از پاکی و صداقت می تواند از رای مردم صیانت وآن را همان گونه که بود اعلام کند. در اینجا باید اذعان کنم که مردم و برخی کارشناسان و صاحب نظران بهتر از ما شرایط انتخابات را می شناختند و به کرات بی حاصلی برگزاری انتخابات و حساب کردن روی آرای مردم را یادآوری می کردند که مجدانه بابت این حسن ظن به مسوولین از مردم عذرخواهی می کنم.2. برای همه شهدای این ماجراهای انتخاباتی از خداوند رحمان آمرزش طلب می کنم و آرزو می کنم در سلسله شهدا محسوب شوند. به تک تک خانواده هایشان تسلیت می گویم و ضمن ابراز تاسف از اینکه حتی امکانات تجلیل و بزرگداشت مناسبی هم برای تشییع و دفن و فاتحه فرزندانشان فراهم نشده ، با آنها همدردی می کنم. برای همه عزیزان ، مجروحان و آسیب دیدگان بهبود و شفای عاجل طلب می کنم و مقصر همه این شهادت ها ، جرح و تخریب ها و اغتشاش ها را کسانی می دانم که حقوق مردم را زیر پا گذاشتند ، حتی به آنها اجازه راهپیمایی آرام ندادند و نه تنها امنیت آنها را تامین نکردند که آنان را مورد هجوم و ضرب و شتم و توهین و تحقیر قرار دادند.3. فضای امنیتی که پس از انتخابات در کشور ایجاد شده مولود افکار معیوب و توهم توطئه های خود ساخته ای است که متاسفانه تلاش می شود با تبلیغات و استفاده یک طرفه از صدا و سیما آن را یک طرفه به اثبات رسانند. هیچ یک از گروه های سیاسی شناخته شده و شخصیت های سیاسی شناخته شده و شخصیت های عزیز سیاسی و میلیون ها نفر مردمی که در راهپیمایی های آرام و مدنی حضور داشتند هیچ مطالبه ای نداشتند جز اینکه رایشان چه شد. آنها جز در فکر حق آزادی و انتخابشان نبودند و توهم توطئه انقلاب مخملی ابزار سرکوب و برخورد با مخالفان سیاسی جریان حاکم است. اصولا انقلاب های مخملی در کشورهای اقمار شوروی سابق رخ داده ، شرایط خاص خود را دارد و در هیج جای دیگری نیز نمونه ندارد. مگر ما جز اقمار شوروی سابق بوده یا شده ایم ؟ انقلاب مخملی با حضور افراد وابسته به انقلابی چون آقای موسوی و اینجانب و ده ها میلیون ها نفری که به آنها رای نداده اند، معنی ندارد. دستگیری و زندانی کردن هزاران تن از اقشار مختلف و از آن جمله چهره های سیاسی ، اجتماعی ، دانشگاهی و مطبوعاتی و نگران داشتن خانواده هایشان بدون هیچ اتهامی و بعضا به صورت آدم ربایی، خلاف قانون و مصالح نظام و کشور است ، اینان باید هر چه سریعتر آزاد و از آنها اعاده حیثیت شود.4. با ساز و کاری که قبل از انتخابات و توسط دولت و شورای نگهبان و برخی نهادهای عمومی انجام شده و نیز نحوه اجرای انتخابات و دخالت های دولت و نمایش شکایت پذیری و بازشماری آرای شورای نگهبان و وقایع بعد از آن را عاملی در جهت باطل بودن انتخابات می دانم و بر همین اساس دولت برآمده از آن را دارای مشروعیت و مقبولیت نمی دانم و در هیچ برنامه ای از جمله تنفیذ و تحلیف آن شرکت نخواهم کرد. 5. به عنوان خدمتگزار کوچک مردم ، انقلاب و نظام اسلامی و شاگر بی ادعای امام راحل از همه مردمی که در انتخابات شرکت کردند و به خصوص پس انتخابات نیز نسبت به پیگیری نتایج صحیح آن حساس بوده و هزینه ها پرداختند، قدردانی می کنم و به پیشگاه همه آنها سر تعظیم فرو می آورم، هر چند که با قدر ناشناسی بی سابقه ای مواجه شدند و مزدشان را با اتهام اغتشاش و انقلاب مخملی ، ترور ، خس و خاشاک ، ده ها توهین دیگر و سرکوب گرفتند اما به همه توصیه می کنم که راه انقلاب و امام و مصلحت کشور را با این ناملایمات رها نکنید، روحیه انقلابی و اسلامی و شعور سیاسی خود را پاس دارید ، همچنان به مانند امام که از «جمهوریت» همپای«اسلامیت» ارزش می داد، در مقابل تحجر ، واپس گرایی و تغییرات بدعت گونه دفاع کنید و بدانید که خط امام تنها راه نجات مردم و کشور در مقابل دیکتاتوری ، سرکوب ، واپس گرایی و اسلام طالبانی است. گرچه این انتخابات و حوادث پس از آن به ارکان نظام و اعتماد شما آسیب جدی وارد کرد اما مطمئن باشید که رای و اراده مردم پیروز نهایی این تحولات خواهد بود. 6. بیشتر از گذشته به همه آنچه به عنوان برنامه انتخاباتی برای کشور مطرح کردم ، باور دارم و از همکاران می خواهم به آنچه مطرح کرده ام ، فکر کنند :به لزوم برنامه محوری در اداره کشور، احیای حقوق شهروندی،احیای آزادی های سیاسی و اجتماعی، پرداختن به حقوق اقلیت های مذهبی و قومی و توجه جدی به مطالبات اقشار گوناگون، ارزش های فرهنگی و زبانی متنوع ایران ، توجه به حقوق زنان و برابری های مورد توجه و مطالبه آنان، استفاده از ظرفیت های به فراموشی سپرده شده قانون اساسی و چنانچه لازم باشد تغییر و بازنگری قانون اساسی به ویژه در ارتباط با قانون شوراها ، اداره مناطق مختلف کشور،مسایل مربوط به انتخابات و نظارت شورای نگهبان و موارد دیگر.7. در جریان انتخابات و پس از اعلام نتیجه حیرت آور و اعجاب انگیز آن از هیچ اقدامی ولو مخاطره آمیز دریغ نکرده ام که مواردی از آن حسب اقتضا از طریق بیانیه هایی به استحضار شما ملت بزرگ رسیده و طبعا بعضی از اقدامات دیگر در وقت مناسب اعلام خواهد ولی اجمالا یادآوری می کنم از هیچ فرصت متصوری همچون تماس، رایزنی، مکاتبه محرمانه با مراجع دینی و شخص رهبری و هر شخص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار دیگر غفلت نکرده ام و صادقانه به شما می گویم که آنچه در توانم بوده است را انجام داده ام، هرچند که در مواردی قرین توفیق نبوده است. 8. ضروری ترین مساله در شرایط کنونی حفظ روحیه انقلابی و سیاسی در برابر کسانی است که می خواهند مردم نا امید شده و از صحنه انتخابات خارج شوند.همه باید وحدت انقلابی و روحیه سیاسی را حفظ کرده و با جریان عظیمی که در این انتخابات به حرکت در آمده و خودآگاهی خود را بازیافته به تشکیل و تقویت تشکل های مدنی و حضور در احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و تحول خواه و امیدوار به آینده بپردازند. من به سهم خود برای هرگونه همکاری با افراد و گروه های سیاسی تحول خواه در این مقطع حساس که به نظر می رسد «جمهوریت» در کنار «اسلامیت» و «ایرانیت» در خطر است، دست همکاری و تشکیل جلسه واحد تحول خواهی و حرکت و تغییر را دراز می کنم و از همه شخصیت ها و گروه های مختلف که به اندیشه امام وفادارند، دعوت می کنم به این امر عظیم اقدام کنند. مهدی کروبی تا آخر عمر پای این مردم و انقلاب اسلامی ایستاده است و تمامی مطالبات ملت را با تمام وجود و در قالب برنامه های اعلام شده به هر نحو ممکن پیگیری می کنم و در هر شرایطی با هر امکانی به مبارزه ادامه خواهم داد و با دعوت از همه این راه تاکید می نمایم که راه مصلحت کشور و انقلاب امام راحل به ایستادگی و هوشیاری و حفظ آرامش و اجتناب از هر گونه پراکنده کاری نیاز دارد. از علمای اسلام و بزرگان نیز دعوت می کنم که در صحنه سیاسی کشور و مصالح مردم مثل گذشته فعال و با نشاط باشند و به راهنمایی آنها مثل گذشته همت گمارند.
مهدی کروبی09/04/1388

سه فيلم شعارمرگ بر ديكتاتور ودر دانشگاه

سه فيلم شعارمرگ بر ديكتاتور ودر دانشگاه

اطلاعیه جدید در مورد دو عملیات رزمندگان جنبش

اطلاعیه جدید در مورد دو عملیات رزمندگان جنبش


به نام خدابدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم می رساند که دلاور مردان شاخه نظامی جنبش طی دو عملیات در شهرستان ایرانشهر ضربه های سنگین مالی و جانی به رژیم ولایت فقیه زدند.طی یک عملیات رزمندگان جنبش بامداد روز شنبه دو مخزن نفت سفید را نزدیک شهر ایرانشهر به آتش کشیدند که ملیونها لیتر نفت در این حمله انفجاری به آتش کشیده شد و ملیاردها ضرر مالی متوجه رژیم شد.در عملیاتی دیگر رزمندگان شاخه نظامی جنبش در مسیر خاش _ایرانشهر در منطقه کارواندر در یک عملیات کمین سه خودروی نیروهای مرصاد را منهدم نمودند.در این عملیات 17 تن از پاسداران رژیم به هلاکت رسیده و سه خودروی آنان کاملا منهدم گردید.رزمندگان جنبش پس از عملیات به پایگاههای خود بازگشتند و به علل امنیتی خبررسانی در این زمینه با تاخیر انجام گرفت.
جنبش مقاومت مردمی ایران

کاریکاتور،چهره آشوبگر:در نمای بسته و نمای باز


نیروی هوایی اسرائیل علیه رژیم ایران



در این هفته نشریه "بی ماخانه" متعلق به ارتش اسرائیل مقاله ای درباره مدرنیزه سازی جنگنده های تاکتیکی "اف-15" و "اف-15 آی" که در تسلیحات نیروی هوایی اسرائیل وجود دارند، منتشر کرد. در این هواپیماها دو سیستم جدید "باراد پیلادا" (تگرگ پولادین) و "باراق" (صاعقه) کارگذاشته می شوند. "باراد پیلادا" سیستم هدایت بمب های هوشمندیست که برخورد نقطه ای بمب به هدف را تامین می کند. این سیستم شناسایی اهدافی که باید نابود شوند را تضمین می کند. از آن طی 4 سال در جنگنده های اسرائیلی اف-16 استفاده می شد و روی اف-15 هایی که می توانند پرواز طولانی انجام دهند نیز کارگذاری شد. از عنوان "باراق" توسط نظامیان اسرائیلی در نامگذاری سیستم هایی مختلفی، از جمله سیستمهای ضدهوایی زمینی و دریایی، جنگنده "اف-16سی"، و سایر تجهیزات استفاده می شود. اما در مدرنیزه سازی اف-15، صحبت درباره سیستم تکامل یافته آتشباریست که کارآیی خود را در جنگنده های اف-16 نشان داد و جایگزین سیستم مطمئن اما قدیمی شده "اینبار" در اف-15 می شود. در "اف-15 آی" نیز قرار است از هر دو سیستم "باراق" و "اینبار" استفاده شوند. علاوه بر این، هواپیماهای اف-15 اسرائیل بمب هوشمند "باراد کاوید" (تگرگ قوی) را نیز دریافت کردند که برای اولین بار در زمان عملیات "سرب ریخته" در نوار غزه (دسامبر 2008-ژانویه 2009) آزموده شد. بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع نظنامی، این بمب ها در غزه بدون اشتباه به همه اهداف اصابت کردند. روز 28 ژوئن پایگاه اطلاع رسانی انگلیسی زبان Arutz Sheva از مقاله روزنامه "بی ماخانه" چاپ روز یکشنبه اطلاع داد. در مقاله همچنین به این توجه شده است که روز پنحشنبه گذشته "گابی اشکنازی" رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل ضمن سخنرانی در برابر خلبانان جوان فارغ التحصیل درباره ضرورت آماده بودن برای مقابله با هر دشمنی، از جمله ایران صحبت کرده بود. روز سه شنبه 30 ژوئن نیز، سایت ایرانی "پرس تی وی" بعنوان خبر اصلی، مقاله Arutz Sheva درباره مدرنیزه سازی اف-15 های اسرائیل را منتشر کرد. تیتر مقاله چنین بود: "پس از انتخابات در ایران، اسرائیل نیروی هوایی خود را تقویت می کند". یادآور می سازیم که پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران که اغتشاشات گسترده ای را در کشور برانگیخت، طی روزهای 22-24 ژوئن در ایران رزمایش گسترده نیروهای هوایی و دریایی با عنوان "میلاد نور ولایت" برگزار شد. در این رزمایش پروازهای دوردست در مسافت 3600 کیلومتری در ایران به همراه سوخت گیری در هوا، هم از هواپیمای سوخت رسان و هم از جنگنده تمرین شدند. پروازهای پست نیز در مسافت 700 کیلومتری در خلیج فارس و دریای عمان انجام شدند. هدف فرضی اسرائیل و پایگاه نظامی آمریکا در خلیج فارس بود. در عین حال ژنرال "ایدو نخوشتان" فرمانده نیروی هوایی اسرائیل اظهار داشت که هواپیماهای اسرائیلی سناریوهای مختلفی، از جمله حمله به اهداف دور و نزدیک را تمرین می کند و تاکید کرد که نظامیان اسرائیل بدقت پیگیر رزمایش های نیروی هوایی ایران هستند. نخوشتان ضمن صحبت درباره امکان حمله به تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت که هر گزینه دیگری برای حل بحران ارجح تر است، اما از نیروی هوایی چنین مطالبه می شود که تحقق همه گزینه ها را فراهم سازد. طبق ارزیابی متخصصین، در صورت مناقشه مسلحانه اسرائیل از نظر هوایی بر ایران برتری آشکاری خواهد داشت. اما وارد سازی خسارت سنگین به تاسیسات هسته ای ایران برای هواپیمایی اسرائیل فوق العاده دشوار خواهد بود. در صورت عرضه پدافندهای موشکی اس-300 روسی به ایران نیز، اسرائیل در صورت حمله به ایران تلفات چشمگیری خواهد داشت. نیوز.رو، خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 9 تیرماه

شكوائيه عليه موسوی به دادستانی



سایت حکومتی فارس: عضو كميسيون قضايي مجلس از ارسال شكوائيه نمايندگان مردم در خانه ملت عليه موسوي به دادستاني كشور خبر داد.سيد سلمان ذاكر نماينده مردم اروميه گفت: در اغتشاشات اخير افرادي با عكس العملهايشان موجب تقويت اغتشاشات مي شدند كه قطعا از نظر حقوقي اين اقدام از سوزاندن خانه مردم مهمتر است.وي افزود: انتشار بيانيه، حضور در تجمعات و حتي سكوت و عدم جداسازي خط خويش از اغتشاشگران، موجب دامن زدن به اغتشاشات و معاونت در جرم است.عضو كميسيون قضايي مجلس اقدام عليه امنيت كشور، اخلال در نظم عمومي و تشويش اذهان عمومي را مصداق جرائم موسوي دانست و خاطرنشان كرد: موسوي يكي از متهمان اصلي اغتشاشات اخير است.

خبرگزاری فرانسه: مخالفت موسوی با تصمیم شورای نگهبان

خبرگزاری فرانسه: مخالفت موسوی با تصمیم شورای نگهبان


خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران نوشت میرحسین موسوی پس از تایید صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان، بار دیگر خواستار ابطال انتخابات شده است.
این خبرگزاری به نقل از سایت قلم نیوز نوشت، ما تاکید می‌ کنیم که موضع موسوی همانی است که در نامه ‏27‏ ژوئن ذکر شده است‏.‏
موسوی در نامه 27 ژوئن (ششم تیرماه) خود به شورای نگهبان، خواستار ابطال انتخابات شده و این شورا را فاقد صلاحیت داوری دانسته بود.

اتهام مفسد فی الارض به بازداشت شدگان روزهای اخیر

اتهام مفسد فی الارض به بازداشت شدگان روزهای اخیر


سایت عصر ایران در تهران: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه صحنه گردانان اغتشاشات اخیر همان صحنه گردانان 18 تیر هستند گفت: نظام در قضیه 18 تیر ترحم به خرج داد اما اینک وقت برخود قاطعانه است.
احمد خاتمی در دیدار با استاندار و مدیران استان لرستان و خانواده های آنان در خصوص مسائل اخیر انتخابات ایران بیان داشت: اگر کسی بگوید در انتخابات ایران "تقلب گسترده" شده است دروغ گفته و مرتکب گناه شده است.
امام جمعه موقت تهران افزود: اینکه برخی می گویند انتخابات باید به کل ابطال شود یک حرف ضد انقلابی است و آقای موسوی در انتخابات امسال حدود 40 هزار نماینده در شعب اخذ رای داشت و این در تاریخ انقلاب بی سابقه است.
وی درخواست های اخیر موسوی و کروبی در مورد انتخابات را "حرف زور" تعبیر کرد و گفت: 10 درصد آرا شمارش شد و آرا هیچ تغییری نکرد و اگر 100درصد آرا هم شمارش شود بازهم تغییری رخ نمی دهد.
خاتمی با انتقاد شدید از نامه اخیر کروبی به شورای نگهبان تصریح کرد: برخی حرف های آمریکا پسند و اسرائیل پسند می زنند در حالی که 330 هزار رای بیشتر نیاورده اند! و ارای باطله از آرای آنان بیشتر است اما بازهم با ملت بازی می کنند.
وی همچنین به برخی شعار های موسوی در جریان رقابت های انتخاباتی مبنی بر ولایت مداری و قانون مداری اشاره کرد و یادآور شد:40 میلیون رای سرمایه اقتدار نظام بود اما کاری کردند که کشور به آشوب کشیده شود و اوباما و سارکوزی و مرکل که قبل از انتخابات برای مذاکره با جمهوری اسلامی به التماس افتاده بودند آن اراجیف را بگویند .
احمد خاتمی اضافه کرد: به خاطر اینکه رای نیاورده اند کشور را به آشوب کشیدند و آتش زدند و آیا این است معنی ولایتمداری و قانون مداری؟ و البته برخی نمی خواهند باور کنند که رای نیاورده اند!
وی درباره نحوه برخورد دولت با مدیرانی که در جریان انتخابات از نامزدهای دیگر حمایت کرده اند گفت: افراد در رای دادن آزادند اما اگر مدیری در جریان انتخابات علیه احمدی نژاد کارشکنی کرده باشد شایسته ماندن در منصب دولتی نیست.
عضو جامعه مدرسین درخصوص سوال دیگری درباره برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر بیان داشت: "ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود بر گوسفندان" به نظر من صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر همان صحنه گردانان وقایع 18 تیر بودند که نظام با آنان با ترحم رفتار کرد و این افراد سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند و باید با برخورد قاطع دستگاه قضایی پشیمان شوند و حتی برخی از آنان مصداق مفسد فی الارض هستند و امیدواریم دستگاه قضایی این بار قاطعانه عمل کند.

احمدی نژاد خطاب به قاتلان لباس شخصی: خسته نباشید

احمدی نژاد خطاب به قاتلان لباس شخصی: خسته نباشید


سایت حکومتی شبکه ایران: رئیس جمهور صبح امروز سه‌شنبه در اولین دیدار خود پس از پیروزی در انتخابات، به وزارت اطلاعات رفت و با محسنی‌اژه‌ای، وزیر اطلاعات، معاونین، مدیران و کارکنان این وزارتخانه از نزدیک به گفتگو پرداخت.
دیدار و گفت‌و‌گوی مستقیم رئیس‌جمهور با کارکنان وزارت اطلاعات پس از آن صورت می‌گیرد که اعضای این وزارتخانه در هفته‌های پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری و پس از آن روزهای پرکار و سنگینی را گذراندند.
خسته نباشید به اطلاعاتی‌ها
گفته می‌شود که انتخاب این وزارت‌خانه برای انجام اولین دیدار پس از پیروزی در انتخابات 22 خرداد، با هدف "تشکر" احمدی‌نژاد از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی در مقابله با سیاست‌های پنهان دشمنان صورت گرفته است.

سلام يک زندانى محکوم به اعدام بلوچ به مادرش

سلام يک زندانى محکوم به اعدام بلوچ به مادرش

کلیپ دردناک کشته شدن یک بنده خدا در تظا هراتIran

کلیپ دردناک کشته شدن یک بنده خدا در تظا هرات

عملیات جدید مبارزین جنبش مقاومت مردمی ایران در پهره بلوچستان/ به آتش کشیدن مخزن نفت ایرانشهر

عملیات جدید مبارزین جنبش مقاومت مردمی ایران در پهره بلوچستان/ به آتش کشیدن مخزن نفت ایرانشهر


در چند شب گذشته مبارزین جنبش مقاومت مردمی در یک عملیات آتشی توانستند با حمله به مخازن نگهداری سوخت شهرستان ایرانشهر یکی از سه منبع بزرگ موجود در آنجا را به آتش بکشند.
طبق اخبار موثق در این عملیات خسارت بزرگی به رژیم وارد شده و بیش از سه میلیون لیتر نفت سفید از بین رفته است .

دژخیمان مسئولیت کشتار را به گردن یکدیگر می اندازند

دژخیمان مسئولیت کشتار را به گردن یکدیگر می اندازند


خبرگزاری حکومتی مهر: رئیس دانشگاه تهران ادعای سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای انتظامی با درخواست رئیس دانشگاه تهران وارد کوی شده بودند را تکذیب کرد.
فرهاد رهبر افزود: "ورود نیروی انتظامی به کوی دانشگاه تهران با اجازه و درخواست من نبوده و اظهارات این نماینده مجلس را به شدت تکذیب می کنم."
محسن کوهکن - سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه روز سه شنبه مجلس با بیان اینکه طبق قانون به درخواست رئیس دانشگاه نیروی انتظامی می تواند وارد محل دانشگاه شود گفت: در مسائل اخیر نیز فرهاد رهبر عنوان کرده که برای تأمین امنیت از نیروهای امنیتی خواسته است که وارد کوی دانشگاه تهران شوند.
رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: " من پس از ورود نیروی انتظامی به کوی از جریان اطلاع پیدا کردم و در صحنه حاضر بودم اما درخواستی مبنی بر ورود نیروی انتظامی نداشتم."

پدر ندا: ای مردم به من کمک کنید

پدر ندا: ای مردم به من کمک کنید


سایت همدمی (سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل) نوشتۀ: یک مامور امنیتی (نام مستعار) – تهران چند روز است که خواب راحت ندارم و هر شب چهره آن مرد سالخورده ای به خوابم می آید که فریاد می زند: «ای مردم به من کمک کنید، من به خاطر شما دختر دلبندم را از دست دادم». چهره او را به وضوح می بینم که ناتوائی و اندوه بر آن مسلط شده و زار می زند و کمک می طلبد.خواستم مهر خاموشی بر لب بزنم. واقعیت آن است که ترسم برداشته و از انتقام جوئی ماموران حکومت هراس دارم و نمی خواهم شغل خود را از دست بدهم و به زندان افتم و شکنجه شوم.روزهای متمادی با وجدان خویش در کشاکش بودم که آیا این مطلب را برایتان بفرستم و یا خفقان بگیرم و چیزی نگویم.ولی امروز (دوشنبه 8 تیر) هنگامی که شنیدم احمدی نژاد نامه ای به قوه قضائیه نوشته که قتل آن دختر بی گناه و بی دفاع را پی گیری کنند، و کشتن او را به عوامل مخالف حکومت نسبت داده، آتش گرفتم و دیدم که بیش از این نمی توانم ساکت بمانم و اگر درد دلم را فریاد نکنم، کارم به تیمارستان می کشد. آخر تا چه حد می توان سکوت کرد و دم برنیاورد؟سخن کوتاه کنم و زخم دل خود را بگشایم و با شما و دیگر هموطنانم در میان گذارم: من در فرودگاه امام خمینی پست امنیتی حساسی دارم. ببخشید اگر برخی جزئیات را تغییر می دهم که حکومت نتواند به هویت من پی ببرد.ولی روز چهارشنبه گذشته (سوم تیر) بر حسب ماموریتی که داشتم، در کنار هواپیمای ترکیش ارویز (شرکت هواپیمائی ترکیه) که از آنکارا می آمد مواظب پیاده شدن مسافران بودم.مرد سالخورده و مو سفیدی که بسیار آشفته به نظر می رسید از پلکان پائین آمد و فریاد می زد "من پدر ندا هستم، من آقا سلطان هستم، دخترم را کشتند، ای مردم به من کمک کنید".اول درک نکردم چه می گوید. لهجه غلیظ ترکی داشت. ولی مرتبا این جمله را تکرار می کرد. به طرف ماموران رفت و یکی از پیرمردها را در آغوش کشید و همچنان فریاد می زد "من پدر ندا هستم. دخترم را کشتند. ای مردم به من کمک کنید".پدر ندا آقا سلطان بود. از ترکیه باز می گشت تا در مرگ دخترش به سوگ بنشیند. عجز و بیچارگی از چهره اش می بارید. دقیقا نمی دانست چه بگوید. همان جمله را مرتبا تکرار می کرد.پیش از آن که همه مسافران پیاده شوند، فورا او را گرفتند و با ضربات باتوم کوشیدند او را خاموش کنند و وقتی نتوانستند، دست و پایش را گرفتند و این مرد سالخورده و ناتوان را کشان کشان به بازداشتگاه بردند.بر حسب وظیفه، نمی توانستم از کنار هواپیما تکان بخورم و ناچار بودم همچنان به کنترل مسافران بپردازم. ولی دیدن مردی که این چنین نعره می کشید و مصیبت خود را فریاد می کرد، هرگز از ذهن من دور نخواهد شد.یکی دو روز بعد بود که او را در تلویزیون دیدم. معلوم بود که خیلی به او فشار آورده بودند. خیلی تهدیدش کرده بودند. از دوستانم که در امور امنیتی کار می کنند، شنیدم که او را تهدید کرده بودند که اگر چیزی هائی را که رژیم می خواهد، در تلویزیون نگوید، جان خود و زنش و بچه های دیگرش را به خطر می اندازد. آقا سلطان با همان لهجه غلیظ ترکی، همان جملاتی را که توی دهانش گذاشته بودند تکرار کرد و گفت "دخترم را منافقین کشته اند".حالا هم احمدی نژاد به قوه قضائیه نامه می نویسد که جریان را پیگیری کنید. نه آن که دلش به حال ندا سوخته باشد و بخواهد عدالت اجرا شود و قاتل شناسائی و مجازات گردد. بلکه خودش نوشته است که چون این قضیه در دنیا خیلی سر و صدا به راه انداخته و آبروی حکومت را سخت برده ، پس بیاید قوه قضائیه و به هر ترتیبی این قضیه را ماست مالی کند و گناه این جنایت را به گردن خود مردم، و یا به گردن منافقین و صهیونیستها و آمریکا و انگلیس و بهائیان و سلطنت طلبان و ضدانقلاب و دیگران بیاندازد – همان گونه که در مورد بسیاری دیگر از حوادث ادعا کرده و می کند. من می دانم که علاوه بر ندا، دهها نفر دیگر از مردم آزادی خواه کشور ما در تظاهرات کشته شده اند. می دانم که هزاران نفر دستگیر شده اند. می دانم که حکومت بیشترین تلاش را خواهد کرد تا صدای مردم را کاملا خاموش کند.من از شما و همه ایرانیان برون مرزی انتظار دارم، نگذارید خون ندا لوث شود، نگذارید فریاد دادخواهی مردم ایران خاموش شود. ما اکنون در شرائطی هستیم که هر گونه حمایت شما ایرانیان خارج از کشور و هر سخنی که در دنیا در دفاع از ما بیان شود، موجب دلگرمی مردم و قوت گرفتن مبارزه آن ها می شود.شنیدم که خانواده ندا آقاسلطان را تنها به این گناه که از دستور حکومت سرپیچی کرده و برای فرزند خود مراسم ترحیم برگزار کرده اند، از خانه شان بیرون انداخته و آواره کرده اند. راستش، آن قدر ترسیدم که جرات نکردم از دوستان اطلاعاتی خود آدرس آن ها را بپرسم و بروم ببینم که تا چه حد این خبر درست است. ولی از این افراد بی رحم و بی وجدان هرچه بگوئید بر می آید.خودم به چشمان خودم دیدم که بیست نفر از مادرهای داغدار را که در سوگ فرزندان جان باخته خود در پارک لاله گرد آمده بودند، چگونه لت و پار کردند.نگذارید، ای مردم! به کمک نیاز داریم! به فریاد آن مرد سالخورده گوش فرا دهید و نگذارید ایران نابود شود.

نحوه ي اعتراف گيري بزور از مردم بي گناه بلوچ توسط زابلي هاي بي غيرت

نحوه ي اعتراف گيري بزور از مردم بي گناه بلوچ توسط زابلي هاي بي غيرت
اكثرا وقتي بلوچ بي گناهي را دستگير مي كنند براي خالي كردن عقده هاي خود اين جوري اعتراف بزور مي گيرند وپشت درهاي بسته دادگاه تشكيل مي دهند وبدون داشتن وكيل حكم اعدام صادر مي كنند وبعد از اجراي حكم خانواده اش با خبر مي شوند كه پسر ناپديد شده شان دست نيروهاي وحشي خامنه اي بوده است

فائزه هاشمي : سر شمارش آرا و تجميع آرا همه ناظران را بيرون کردند اگر رهبرمنافع بسيجيها را حفظ نکند نگهش نمي دارند

فائزه هاشمي : سر شمارش آرا و تجميع آرا همه ناظران را بيرون کردند اگر رهبرمنافع بسيجيها را حفظ نکند نگهش نمي دارند


صحبت هاي تند فائزه هاشمي در حاشيه مراسم ديروز در مسجد قبا:سر شمارش آرا و تجميع آرا همه ناظران را بيرون کردند. توي هيات هاي اجرايي راهشان ندادند. بخش عمده اي از کارت ناظران را ندادند. گفتند بياييد سر صندوق ها بگيريد. اين ها همه خلافه.من چند نفر رو معرفي کردم براي اين صندوق. فرستادنشون اون ور شهر.کلي سيستم رو به هم ريختن به خاطر اينکه افراد نتونند برن. سيستم ناظرهاي انتخابات بر مبناي پيامک ها بود که قطع کردند. الان صندوق ها پر از اسم احمدي نژاده.اگه صندوق ها را بازشماري کنند چيزي گير کسي نمي آد. چون پر کردند.سندسازيشون کامله.مطلب بعدي تعرفه هاست. از 12 به بعد به خيلي از شهرستان ها تعرفه نمي رساندند. 10 شب صندوق ها را بستند. در حالي که صف هاي طولاني بود پشت صندوق ها.بعد سايت هاي خبري و پيامک ها را بستن.اطلاع رساني ستادها را مختل کردند. اگه تقلب نبوده اين کارها براي چي شده. چون پايه انتخابات مخدوشه کسي نمي گه بريد آرا رو بازشماري کنيد. 57 ميليون تعرفه چاپ شده.17 ميليون بيش از راي دهنده ها. اينها پر کردن توي صندوقهاست. صندوق ها کامله.ناظران شورا گزارش ندارن. چون بيرونشان کردند. سندي نيست که برمبناي اون … خامنه اي احمدي نژاد رو مي خواد. تنها دوره اي که خامنه اي رهبر بوده الانه. رهبري البته گفت کسي براي من مثل هاشمي نمي شود. ولي اگر تاريخ را نگاه کنيد رهبري در زمان رياست جمهوري نخست وزيرش از سوي آقاي خميني تحميلي بود. زماني که هاشمي رييس جمهور شد، او رييس جمهور آقا نبود. خاتمي هم همين طور.تنها دوره اي که رهبر واقعيست الانه. دوم حاميان آقا انصار حزب الله و پاسدارها و اين ها هستند که اونها هم منافعشان در همين کارهاي احمدي نژاده. بنابراين آقا بايد منافع بسيجي ها رو حفظ کنه. اگر نکنه نگهش نمي دارند. در واقع آقا داره به خاطر خودش اين کار رو مي کنه. مردم خودمون هم مقصرند. ما يه دموکراسي نيم بند داريم. من يه دوره مي شم نفر اول تهران.يه دوره راي نمي ارم. ما قهرمان ساز و اسطوره کش هستيم. مشکل روانشناسي جامعه خودمون هم هست. اگر سيستم داشتيم. ثبات داشتيم. اين دموکراسي معني واقعي پيدا مي کرد اينطور نمي شد. يکي از مشکلات اساسي مربوط به خاتمي بود. او کاره اي نبود. عامل اصلي اين ديکتاتوري ها را خاتمي مي دونم. در 18 تير او مسير را به سمت تندي برد که همه چهره ها را لو داد و رو کرد. دست ...

۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

تهديد اتحاديه اروپا به خارج كردن سفراي همه كشورهاي عضو در صورت آزاد نشدن پرسنل سفارت بريتانيا

تهديد اتحاديه اروپا به خارج كردن سفراي همه كشورهاي عضو در صورت آزاد نشدن پرسنل سفارت بريتانيا


اعضاي اتحاديه اروپا تهديد كردند در صورت آزاد نشدن پرسنل سفارت بريتانيا، همه كشورهاي عضو سفراي خود را از ايران خارج كند. اتحاديه اروپا اعلام كرد كه همه سفراي كشورهاي عضو در ابراز همدردي با هيئت ديپلماتيك بريتانيا در ايران از اين كشور خارج خواهند شد. ۹ نفر از پرسنل ايراني اين سفارت دستگير شده بودند كه 5 تن از آنها آزاد شده اما 4 نفر ارشدتر كه نام آنها نيز فاش نشده است هنوز در بازداشت هستند. وزراي خارجه اتحاديه اروپا تهديد كرده اند كه هرگونه بدرفتاري يا ارعاب پرسنل سفارت با واكنش جمعي و قاطع اتحاديه اروپا روبرو خواهد شد. اكثر 27 عضو اتحاديه اروپا داراي سفير مخصوص به خود در تهران هستند. ديپلماتها اعلام كرده اند كه هنوز زمان و مدت انجام اين كار مشخص نيست اما قصد محكمي وجود دارد تا در برابر رفتار تهران اين اقدام صورت پذيرد.

بندهای زندان اوین مملو از دستگیر شدگان اخیر است

بندهای زندان اوین مملو از دستگیر شدگان اخیر است


بنابه گزارشات رسیده از زندان اوین،تعداد بازداشت شدگان اخیر در بندهای مختلف زندان اوین به هزاران نفر می رسد. دستگیریهای گسترده وبی سابقه مردم و جوانان معترض در بندهای مختلف اوین به هزاران نفر می رسد. بند 209 مملو از دستگیر شدگان می باشد طوری که در هر سلول انفرادی نزدیک به 6 نفر جا داده شده است . زندانیان سیاسی بند 8 زندان اوین را تخلیه و به بند 7 منتقل کرده اند و در این بند در حدود 700 نفر از جوانان دستگیر شده اخیر در آن جای داده شده است این بند که ظرفیت 150 نفر را دارد بش از 700 نفر در آن جای داده اند. سلولهای انفرادی بند 240 و بند 241 که ظرفیت آن یک نفر در هر سلول است در هر سلول آن 3 نفر جای داده اند. زیر زمین بند 7 که به آن بند قرنطینه گفته می شود مملو از جوانان دستگیر شده است بطوری که زندانیان امکان خوابیدن را ندارند بند قرنطینه زندان اوین معروف به بند البرز بیشترین تعداد زندانیان را در خود جای داده است. بطوری که زندانیان قادر به خوابیدن نیستند و تنفس را برای آنها مشکل کرده است. جوانان دستگیر شده که سن بعضی از انها کمتر از 17 سال می باشند توسط پاسداربندها تهدید به تجاوز جنسی می شوند. جوانان دستگیر شده در موارد متعددی در بندها اقدام به شعار دادن می کنند و علیرغم وحشیگریهای پاسداربندها بارها به شعار دادن خود ادامه دادند. بنابه گفتۀ زندانیان سیاسی در این بندها ابعاد دستگیر شدگان را فقط می توان با ایام بعد 30 خرداد 1360 مقایسه کرد و قطعا بیشتر از آن زمان می باشد. فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، ضمن محکوم کردن دستگیریهای گسترده جوانان معترض،خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط تمامی دستگیر شدگان است. فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران 08 تیر 1388 برابر با 29 ژون 2009 گزارش فوق به سازمانهای زیر ارسال گردید: کمیساریای عالی حقوق بشر کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا سازمان عفو بین الملل سازمان دیدبان حقوق بشر

گزارش روز از تجمعات سبز به جای زنجیره سبز/مردم قران به سر، ماموران سردرگم

گزارش روز از تجمعات سبز به جای زنجیره سبز/مردم قران به سر، ماموران سردرگم


جلال کیهان منش

دوشنبه هشتم تیر ماه، همزمان با تایید "صحت" انتخابات 22 خرداد توسط شورای نگهبان، مردم بار دیگر و در نقاط مختلف کشور به خیابان ها ریختند و برغم حضور سنگین نیروهای امنیتی ـ نظامی و لباس شخصی، با تشکیل "تجمع سبز" به جای "زنجیره سبز"، و با گرفتن قرآن بر سر، اعتراض خود را به کودتای انتخاباتی اعلام کردند. در این تجمعات که ستادهای موسوی و کروبی در برگزاری آن نقشی نداشتند، معترضان به کودتای انتخاباتی، با هوشمندی نیروهای امنیتی را دور زدند و ابتکار عمل را از این نیروها گرفتند؛ به همین دلیل بود که مامورین رنگارنگ حاضر در خیابان های تهران، که نقش فرماندهی لباس شخصی ها در میان آنان برجسته تر بود، به قطع برق منطقه وسیعی از تهران اقدام کردند. پیش از این حامیان میر حسین موسوی، اعلام کرده بودند در این روز زنجیره ای انسانی در حمایت از میر حسین موسوی و اعتراض به نحوه برگزاری انتخابات، از میدان تجریش تا میدان راه آهن تشکیل می دهند. این راهپیمایی قرار بوداز ساعت 6 بعد از ظهر آغاز شود اما مامورین از ساعت 4 بعد از ظهر این مسیر را اشغال کردند تازنجیره سبز اعتراض تشکیل نشود. به این منظورنیروهای پلیس با حضور در طول خیابان ولی عصر، زنجیره ای نظامی ـ امنیتی به راه انداختند تا مانع حضور مردم و معترضان در این مسیر شوند. تجمع ماموران به ویژه در چهار راه پارک وی، میدان ولی عصر، چهار راه ولی عصر و سه راه جمهوری بسیار چشمگیر و پر رنگ بود. آنها البته در میدان ها و چهار راه های دیگر نیز حضور داشتند اما در میدان ها و چهار راه های مهمی که در طول این مدت محل اجتماع بیشتر مردم بود، حضور بآنها پررنگ تربود. همزمان و همچون روزهای گذشته نیروهای دولتی تمام تلفن های همراه را از حدود ظهر قطع کردندکه این قطعی تا شب همچنان ادامه داشت. علاوه بر این همه تلفن های ثابت منازل و واحدهای اداری و تجاری حوالی میدان انقلاب و میدان ولی عصر نیز قطع شدند. این اولین بار بود که همزمان با برگزاری یک تجمع، تلفن های ثابت نیز قطع می شد. از سوی دیگر در کنار ماموران در بیشتر نقاط تهران، تعداد زیادی اتومبیل نیروی انتظامی مستقر شده بود که بسیاری از آنها به جای شیشه، محافظ آهنی شبکه ای داشتند. در روزهای گذشته از این اتومبیل ها برای بازداشت و انتقال زندانیان استفاده شده بود. آغاز حضور مردمی از ساعت چهار عصر، مردم از نقاط مختلف پایتخت برای پیوستن به این زنجیره، به سمت میدان ولی عصر و چهار راه ولی عصر حرکت کردند. از ميدان تجريش تا پارک ملت، پيچ شميران، ميدان ونک و... ماموران ضد شورش که در همه جا حضور داشتند کوشیدند مردم را پراکنده کنند. آنان حتی بر سر افراد مسنی هم که در حال رفت و امد بودند، داد می زدند و می گفتند: زود تر از اینجا بروید. دردسر برای خودتان درست نکنید. آنها همچنین در مقابل اعتراض مردم می گفتند: ما مجبور نیستیم به سوالات کسی جواب بدهیم. فقط اینجا نباشید و بروید. در میدان ولی عصر خانم سالخورده ای، به یکی از ماموران گفت: تو کی هستی که می گویی اینجا نباشیم. مامور در پاسخ باتومش را بلند کرد اما در برابر هجوم مردمی که پیرامون او بودند عقب نشینی کرد. در واقع میزان جمعیت به گونه ای بود که حتی مامورین هم سراسیمه شده بودند و نمی دانستندمواظب کدام طرف باشند. صدای دادو فریاد از هر طرف به گوش می رسید. خیابان ها از حدود 5 عصر به بعد بسته شده بود و دیگر هیچ اتومبیلی امکان عبور و مرور نداشت. کسانی که از شمال شهر با پای پیاده خود را به سمت نقاط مرکزی و جنوبی شهر رسانده بودند، می گفتند عملا امکان حرکت از "آدم و ماشین" گرفته شده و خود مامورین هم در شلوغی گیرافتاده اند. به این ترتیب بود که در ساعت پنج و نیم میدان انقلاب یکباره خود را در میان انبوه جمعیتی چند هزار نفری دید که از سمت خیابان ولی عصر می آمدند. به همین دلیل این خیابان هم پس از مدتی مسدود شد. معترضینی که خود رابه میدان انقلاب رسانده بودند، به آرامی شعار می دادند. همان طور که گروه دیگری از مردم که خود رابه میدان آزادی رسانده بودند، در عین حفظ آرامش، اعتراض خود را نشان می دادند؛همان طور که در میدان تجریش، در میدان ونک... به این ترتیب مردم وقتی با حضور گسترده نیروهای نظامی و امنیتی روبه روشدند، راهپیمایی سبز خود را به تجمعات سبز تبدیل کردند؛وضعیتی که ماموران آن را پیش بینی نکرده بودند. به همین دلیل نمی دانستند چگونه و کی در کجا باید مستقر شوند. این از نقل و انتقال سریع آنها معلوم بود. یک لندکروز چند مامور رامی آورد و سریع می رفت؛لند کروز دیگری به سرعت چند مامور را به جای دیگری منتقل می کرد. ماموران در چند مورد هم با همدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. آنها برسر هم داد می کشیدند چرا که معلوم نبود باید در کجا مستقر شوند: در آزادی، انقلاب، ولی عصر، ونک، تجریش و یا... بی سیم ها مدام کار می کرد؛ اما این لباس شخصی ها بودند که دستور می دادند. درهم ریختگی نیروهای امنیتی ـ نظامی از سرگیجه هلیکوپتر معروف هم پیدا بود. نمی دانست در تجریش باشد، یا ولی عصر، یا هم آزادی، یا انقلاب، ... شاید به همین دلیل بود که نیروی انتظامی به همان یک هیلکوپتر اکتفا کرد. فقط گاهی ماموران در بی سیم می گفتند: "پنکه سقفی کجاست؟". و پنکه سقفی همان هلیکوپتر بود. در این تجمع که مردم به جای خیابان ولی عصر در چند نقطه اجتماع گرفته بودند، ابتکار عمل از نیروهای انتظامی گرفته شد. به اعتقاد برخی از مردم، قطع برق هم ناشی از همین به هم ریختگی نیروها بود. نیروهایی که نمی دانستند در برابر سیل مردمی که از نقاط مختلف می آمدند و برخی نیز قرآن بر سر گرفته بودند، چه کنند.

تحریم بنزین و اوج گرفتن اعتراضات مردمی در ایران

تحریم بنزین و اوج گرفتن اعتراضات مردمی در ایران



رادیو آلمان: رویدادهای ایران در سرلوحه بسیاری از رسانه‌های عمومی جهان قرار دارد. رویدادهای پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران کشورهای غربی را بر آن داشته تا به فکر تحریم‌های جدیدی بیافتند. اما تحریم در کدام حوزه‌ها؟ روزنامه آلمانی "بیلد آم زونتاگ" مطلبی را به پیامدهای تحریم صادرات بنزین به ایران اختصاص داده است. این روزنامه می نویسد، کشورهای غربی در نظر دارند تحریم صادرات بنزین به ایران راعملی کنند. ایران که چهارمین کشور تولیدکننده نفت جهان است، بنزین کافی برای مصرف داخلی‌اش ندارد. پالایشگاه‌های موجود در ایران فرسوده‌اند و امکانات صنعتی محدودی در تبدیل نفت به بنزین را دارند. به همین جهت است که دولت ایران باید بنزین را با قیمت گرانِ بازارهای جهانی بخرد و با قیمتی بسیار نازل در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد. این روزنامه می‌افزاید که یک راننده تاکسی ایرانی با پژوی چهار ساله‌اش ماهیانه ۱۸۰ لیتر سهمیه بنزین کوپنی دریافت می‌کند. او می‌گوید این مقدار بنزین پس از سه هفته به پایان می‌رسد و در هفته چهارم یا باید تاکسی را بخواباند و یا قیمتی چهار برابر قیمت بنزین کوپنی پرداخت. به نوشته این روزنامه آلمانی، نمایندگان کنگره آمریکا در نظر دارند صادرات بنزین به ایران را ممنوع کنند. در چنین صورتی شرکت‌هایی چون بی پی، ریلاینس، توتال، ترافیگورا و ویتول اجازه نخواهند داشت بنزین به ایران بفروشند. با گران شدن بنزین اعتراضات مردمی اوج خواهد گرفت.

پیام خوانندگان؛ دم خروس بیشتر از حد زده بیرون

پیام خوانندگان؛ دم خروس بیشتر از حد زده بیرون


جناب اقای حجت الااسلام طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج صحبت های شما درمورد مقتول و مضروب کردن مردم بی دفاع ایران و تهران را شنیدم اینجانب بعنوان یک فرد نظامی که سالیان زیادی در دستگاه انتظامی-امنیتی کشور خدمت کرده لازم دانستم دررابطه با این سخنان عوام فریبانانه شما مطالبی به عرض ملت شریف ایران برسانم. تنها یک موضوع در کلام شما صادق بودآن هم گویای این واقعیت بود که ورود هر عنصری به داخل مجموعه نا ثواب بسیج آسان میباشد دقیقا درست ریشه یابی کرده اید این تشکیلات بی درو پیکری که تحت مدیریت شما انجام جنایت می کند نمی تواند و نباید دارای درک و فهم تشکیلاتی منظم باشد بنابراین اگر به این مهم اذعان دارید که مجموعه شما بی در و پیکر است پس بیخود میکنید آن را مسلح میکنید و سلاح در اختیار نیروهای بی تدبیرتان میگذارید واما چیزی که همه باید بدانند و تصاویر قداره بندان تحت حمایت و فرماندهی شما در عرصه گیتی به انظارعموم رسیده و ازاین نمی توان گریز کرد اما با سخنان جناب حجت الاسلام هادی غفاری خیلی چیزهای دیگربرملا گردید ورهبرو دستگاه رهبری را به دروغگویی و تقلب به دنیا شناساندند و مهره تایید هم برآن زدند چیزی که اینجا به نمایش گذاشتید این بود که دم خروس بیشتر ازحد از زیر عبایتان بیرون زد نصیحتی به شما می کنم مقداری هم واقع بین باشید تا شاید عوامل تحت امر شما کمی اعتماد به گفتارتان داشته باشند آیا بسیجی ای که بر روی پشت بام گردان 117 عاشورا که مستقیما مردم را هدف قرار داده یکی از همان نیروهای مورد نظر شما نیست که به آسانی وارد بسیج شده و ملبس به لباس مصوب بسیج ، مسلح آن هم بر روی پشت بام رفته است! تشخیص این و صحت گفتار مضحکتان را برعهده مردم شریف ایران وا میگذارم

نحوه ي اعتراف گيري بزور از مردم بي گناه بلوچ توسط زابلي هاي بي غيرت

نحوه ي اعتراف گيري بزور از مردم بي گناه بلوچ توسط زابلي هاي بي غيرت
اكثرا وقتي بلوچ بي گناهي را دستگير مي كنند براي خالي كردن عقده هاي خود اين جوري اعتراف بزور مي گيرند وپشت درهاي بسته دادگاه تشكيل مي دهند وبدون داشتن وكيل حكم اعدام صادر مي كنند وبعد از اجراي حكم خانواده اش با خبر مي شوند كه پسر ناپديد شده شان دست نيروهاي وحشي خامنه اي بوده است

اعتراض هاى شبانه پس از تاييد نتیجه انتخابات توسط شوراى نگهبان



رادیو فردا: ساعاتى پس از تاييد نتايج انتخابات رياست جمهورى از سوى شوراى نگهبان، هزاران نفر از مردم تهران با رفتن به بام خانه ها اعتراض هاى شبانه خود به انتخابات را از سر گرفتند.به گفته شاهدان عينى، اعتراض دوشنبه شب از ساعت ده به وقت تهران آغاز شد و ۴۵ دقيقه نیز طول كشيد.اين گزارش حاكى است كه معترضان، شعارهاى «الله اكبر» و «مرگ بر ديكتاتور» سر دادند و همزمان برق برخى مناطق پايتخت ايران نيز قطع يا دچار نوسان شد.همچنين تماس از طريق تلفن هاى همراه براى مشتركان برخی مناطق تهران قطع شد.دبير شوراى نگهبان غروب روز دوشنبه در نامه اى به وزير كشور ایران اعلام كرد كه صحت نتيجه انتخابات دهم رياست جمهورى را تاييد مى كند.آيت الله احمد جنتى گفته است كه شكايات و اعتراض هاى رسيده وارد نيستند.ساعاتی پیش از تاييد انتخابات، هزاران نيروى ضد شورش در خيابان هاى تهران مستقر شدند تا با هر گونه اعتراض احتمالى مقابله كنند.تاييد انتخابات در حالى صورت مى گيرد كه نامزدهاى معترض نسبت به بى طرفى شوراى نگهبان ابراز ترديد كرده و گفته اند كه اغلب اعضاى اين شورا از يك نامزد خاص، محمود احمدى نژاد، حمايت مى كنند. اعتراض ها در ايران از روز شنبه، ۲۳ خردادماه، پس از آن آغاز شد كه وزارت كشور جمهورى اسلامى ايران، محمود احمدى نژاد را برنده انتخابات رياست جمهورى معرفى كرد.به دنبال اعلام این نتيجه، هزاران معترض به خيابان ها ريختند و پيروزى محمود احمدى نژاد را نتيجه «تقلب گسترده» در انتخابات دانستند.مير حسين موسوى و مهدى كروبى نيز در بيانيه هاى مختلف، نتيجه انتخابات را ناشى از «شعبده بازى وزارت كشور و صدا و سيما» دانسته و آن را «مضحك» توصيف كردند.اين دو نامزد با اشاره به آنچه كه «مهندسى آراء» در انتخابات عنوان كردند خواستار ابطال نتيجه آن شدند.اين در حالى است كه آيت الله على خامنه اى، رهبر جمهورى اسلامى ايران، يك روز پس از برگزارى انتخابات بيانيه اى صادر كرد و در آن به محمود احمدى نژاد تبريك گفت و خواستار حمايت نامزدهاى «غير پيروز» از «رييس جمهور منتخب» شد.ولى اعتراض هاى نامزدها و هواداران آنها از ۱۶ روز گذشته همچنان ادامه دارد و با سركوب شديد نيروهاى امنيتى، لباس شخصى و بسيج روبرو شدند.در اين درگيرى ها مرگ حداقل ۲۰ نفر تاييد شده است و صدها شخصيت سياسى، فعال مدنى، روزنامه نگار، دانشجو و معترض نيز بازداشت شده اند كه از سرنوشت آنها اطلاعى در دست نيست.مير حسين موسوى و مهدى كروبى هنوز به نظر شوراى نگهبان در تاييد نتايج انتخابات رياست جمهورى واكنشى نشان نداده اند ولى آقاى كروبى دو روز پيش در نامه اى با عنوان «اتمام حجت» به شوراى نگهبان، از اين نهاد خواسته بود كه مسئوليت تاييد انتخابات را به دوش رهبر ايران بياندازد.

رفتار حکومت در سه کلمه خلاصه می‌شود: حماقت، وقاحت، شقاوت!



کیهان لندن : در سه کلمه!رفتار حکومت در جریان انتخابات اخیر در سه کلمه خلاصه می‌شود: حماقت، وقاحت، شقاوت! حماقتشان این بود که تصور کردند با انتخابات نمایشی می‌توانند برای رژیم کسب مشروعیت کنند، غافل از این که هر بازی قواعد خودش را دارد. در فضای بستۀ استبدادی، انتخابات دموکراتیک، آن هم به شیوۀ مرسوم در دموکراسیهای رشد یافته امکان‌پذیر نیست و دست یازیدن به چنین تقلبی عین حماقت است. کلاغی که خرامیدن کبک را تقلید کند راه‌رفتن خود را هم از یاد می‌برد:کلاغی تک کبک در گوش کردتک خویشتن را فراموش کردنظامیسناریو، با هدف کشاندن هرچه بیشتر مردم به صحنه تنظیم شده بود. از هر وسیله‌ای برای تحقق این هدف استفاده شد تا به جهانیان بگویند ملت ایران مثل روزهای اول انقلاب در صحنه حضور دارد و به انقلاب و نظام انقلابی وفادار است. نظام حاکم نیز نظامی است دموکراتیک، رئیس جمهوری آن در انتخابات آزاد و دموکراتیک، با رأی اکثریت برگزیده می‌شود. پس هر کس خواستار رابطۀ سالم و مسالمت‌آمیز با ایران است باید این نظام را تأیید کند و رئیس جمهوری آن را نماینده و سخنگوی ملت ایران بداند.کشاندن مردم به صحنه، تنها با وعدۀ آزادی انتخابات میسر نمی‌شد. می‌بایستی صحنه را هم برای جلب و جذب گروههای مختلف مردم، حتی ایرانیان گریخته از استبداد و ارتجاع و پناه آورده به ساحل امن این سوی مرز، بیارایند. نشاندن کاندیداهای دستچین شده در برابر هم، و باز گذاشتن میدان مناظره، ناظر بر هدف اخیر بود. از همینجا بازیکنان، با خارج شدن از خط و ریختن پتۀ یکدیگر بر روی آب، نظم بازی را به هم زدند. چنان به جان هم افتادند که نمایش ساختگی رنگ جدی به خود گرفت و اکثریت قابل ملاحظه‌ای از مردم، خصوصاً در شهرها، جنبیدند و وارد بازی شدند به امید آن که با گزینش رقیب شماره یک احمدی‌نژاد (هر چند مبعوث شورای نگهبان بوده باشد) ارادۀ خود را دایر به لزوم تجدید نظر در سیاست‌های جاری عیان سازند و به استبداد حاکم و رهبری آن «نه» بگویند. در برخورد با چنین رخدادی، نظام حاکم وقاحت به خرج داد و ناگهان ماسک از چهره برداشت و با اعلام شتابزدۀ نتیجه آراء در جمعه شب 22 خرداد، آن هم به تفصیلی که می‌دانیم و می‌دانید، رأی‌دهندگان را مضحکه قرار داد. به مردم آشکارا اهانت شد. مردم دانستند که فریب خورده‌اند و نشان دادند که حاضر نیستند پای این فریب بزرگ امضا بگذارند.جشن گرفتن «رهبر» به مناسبت پیروزی نوچه‌اش، با آن شتابزدگی و حتی قبل از طی مراحل قانونی و تأیید نتیجۀ انتخابات از طرف شورای نگهبان، وقاحتی بالاتر از عمل وقیحانه وزارت کشور بود. درست است که سناریو، پیشاپیش براساس پیروزی احمدی‌نژاد نوشته شده بود و آنها که شرکت در انتخابات را توصیه نمی‌کردند توجه به همین نکته داشتند، اما کارگردان و دستیارانش دست کم می‌توانستند ظاهر قضایا را حفظ کنند و از هول هلیم توی دیگ نیفتند.این درجه وقاحت، خشم مردم را به عصیان بدل کرد. هیچ ملتی تن به ننگ تحقیر شدن، و بالاتر از آن تحمیق شدن نمی‌دهد. این را کارگردان و کارگزاران نمایشنامه در محاسباتشان نگنجانده بودند و وقتی با تظاهرات گسترده در اعتراض به انتخابات مخدوش روبرو شدند، از بیم تبدیل موج اعتراض به موج انقلاب، دست شقاوت از آستین درآوردند. ابتدا بسیجی‌ها را به جان تظاهرکنندگان انداختند و چون از عهده برنیامدند پلیس ضد شورش را وارد میدان کردند. با وسایل و امکانات امروزی، خوشبختانه پنهان داشتن رویدادهای کوچه و خیابان قابل پنهان داشتن و انکار کردن نیست. صحنه‌های هجوم وحشیانه پلیس تعلیم دیده یا «گشتاپو»ی اسلامی را در پنج قاره جهان، همگان دیدند و برخی گریستند، دیگران هم از خشم و نفرت بر خود لرزیدند. ظاهراً ازین مقدار خشونت نیز نتیجه نگرفته‌اند که در روزهای اخیر، آنچه از زبان مقامات سیاسی و قضائی و نظامی رژیم می‌شنویم تهدید است و تهدید و تهدید: می‌گیریم، می‌زنیم، می‌کشیم، رحم نمی‌کنیم، هرکس بخواهد صحت انتخابات را مورد تردید قرار دهد ضد ‌انقلاب است و دشمن اسلام و عامل اجنبی. لقمۀ زهرآگین را که حکومت در حلقومتان چپانیده است فرو دهید و دم برنیاورید!این دستاربندهایی که وقتی به منبر می‌روند سینه می‌خراشند و نوحه سر می‌دهند که «یا لیتنی کنت معک» خوب است یک بار صادقانه از خودشان بپرسند اگر براستی در صحرای کربلا حضور داشتند به کدام صف می‌پیوستند...

راهپيمايي دانشجويان بلوچستان در اعتراض به كودتاي انتخاباتي

راهپيمايي دانشجويان بلوچستان در اعتراض به كودتاي انتخاباتي

کشته شدن یکی از مزدوران رژیم در زاهدان

کشته شدن یکی از مزدوران رژیم در زاهدان


یکی از ماموران غیر بومی جمهوری اسلامی روز گذشته بر اثر شلیک گلوله افراد مسلح در خیابان هیرمند زاهدان کشته شد.
گفته میشود گروهبان دوم محمد شیرازی زمانی که قصد داشت به محل کارش در یکی از پاسگاههای سطح شهر برود هدف این تیراندازی قرار گرفته است که پس از انتقال به بیمارستان به علت جراحت شدید، فوت کرده است.
منابع دولتی جمهوری اسلامی او را مامور راهنمائی و رانندگی معرفی کرده اند،و گفته اند که ضاربان پیاده پس از انجام این تیراندازی محل را ترک کرده اند.
برخورد ماموران راهنمائی و رانندگی گاهی آنقدر ناعادلانه است که رانندگان بلوچ حتی قید وسیله نقلیه توقیفی خود را هم میزنند همچنین بارها اتفاق افتاده که ماموران این نهاد به طرف رانندگان تیراندازی کرده اند متاسفانه اکثر این تیراندازی ها منجر به قتل رانندگان که همگی بلوچ بوده اند، شده است.
بلوچه گپ

شمارشگر " وبگذر " را همین الان از وبلاگتان حذف کنید

شمارشگر " وبگذر " را همین الان از وبلاگتان حذف کنید


هشدار امنیتی برای دارندگان وبلاگ: سایت آماری "وبگذر" که برخی از آن در وبلاگ خود بعنوان شمارشگر و ثبت آمار استفاده می کنند، مستقیما توسط وزارت اطلاعات راه اندازی شده و اداره می شود.
هرگونه تحرک شما در فضای مجازی بوسیله کدهائی که این سایت در اختیار شما می گذارد تا در وبلاگ خود قرار دهید، مستقیما به این سایت منتقل می شود. سریعا به بخش تنظیمات وبلاگ خود رفته و با حذف کدهای این سایت، آنرا غیر فعال کنید. در صورت نیاز می توانید از نمونه های خارجی استفاده کنید.با تشکر از وبلاگ تویتر

مردان مسلح با تیراندازی بسوی انبار سوخت در ایرانشهر یک مخزن بزرگ را به آتش کشیدند

مردان مسلح با تیراندازی بسوی انبار سوخت در ایرانشهر یک مخزن بزرگ را به آتش کشیدند


نیمه شب گذشته مردان مسلح با حمله به مخازن نگهداری سوخت شهرستان ایرانشهر یکی از سه منبع بزرگ موجود در آنجا را به آتش کشیدند، طبق اخبار منتشره در این حمله بیش از سه میلیون لیتر نفت سفید از بین رفته است . ضمن اینکه این حادثه هیچگونه خسارت جانی نداشته است.هنوز شخص یا سازمان مسلح خاصی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است، به نظر میرسد این اقدام هم بدنبال سلسله حملات مسلحانه گذشته باشد که در بعضی مواقع منجر به کشته شدن نظامیان جمهوری اسلامی می شود.بلوچستان سالهاست صحنه درگیری میان گروههای مسلح بلوچ و نظامیان جمهوری اسلامی است متاسفانه پس از انجام درگیریها و بمبگذاریها افراد بی گناه زیادی دستگیر، و با اتهام همکاری با گروههای مسلح مواجه می شوند.
بلوچه گپ

شورای نگهبان رژیم گماشته ولی فقیه را تائید کرد

شورای نگهبان رژیم گماشته ولی فقیه را تائید کرد


شورای نگهبان جمهوری اسلامی پس از بازشماری ۱۰ درصد آرا در کل استان‌ها در شامگاه دوشنبه (۸ تیر) پیروزی محمود احمدی‌نژاد را در دهمین دور انتخابات ریاست جمهوری تأیید کرد. این شورا در همین روز پیشنهادهای میرحسین موسوی را رد کرده بود.
احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، تایید صحت انتخابات را طی نامه‌ای به صادق محصولی وزیر کشور اعلام کرد.
در متن این نامه به وزیر کشور آمده است: « طبق ماده ۸۰ قانون انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر مهلت قانونی دریافت شکایات، در دوره تمدید پنج روزه نیز نسبت به دریافت شکایات اقدام و متعاقب بررسی‌ها و رسیدگی‌های دقیق و همه جانبه، از آنجا که بخش عمده‌ای از موارد اعلامی از مصادیق تخلف یا تقلب انتخاباتی خارج و بعضاً تخلفات مختصری که وقوع آن در اغلب انتخابات مشهود و غیرقابل اعتناست، سرانجام شورای نگهبان با بررسی موضوع در جلسات عدیده و با وارد ندانستن شکایات و اعتراضات، صحت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را طبق ماده ۷۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری مورد تأیید قرار داد».
دبیر شورای نگهبان در این نامه «به ویژه از نامزدهای محترم که با حضور خود گرمی و رونق عرصه رقابت را فراهم آوردند» قدردانی کرد و در پایان افزود این انتخابات ریاست جمهوری «برگ زرینی در تاریخ مردم‌سالاری دینی از خود به جا گذاشت».

عمق برخوردهای غیرانسانی با بازداشت شدگان به روایت شاهدان

عمق برخوردهای غیرانسانی با بازداشت شدگان به روایت شاهدان
فعالان حقوق بشر در ایران
آنچه در پی می آید اظهارات تعدادی از بازداشت شدگان روزهای اخیر است که به تازگی آزاده شده اند، مجموعه گفته های این افراد را جهت تنویر افکار عمومی و بیان عمق نگران کننده وضعیت بازداشت شدگان با کمترین ویرایش و به صورت تیتروار بدون اشاره به هویت بازگوکننده (به دلیل مسائل امنیتی) در ادامه ذکر می کند :
شاهدان عنوان می نمایند : برخی از بازداشت شدگان با سند 50 میلیون تومانی و برخی به قید کفالت و چنانکه شنیده شده برخی نیز با پرداخت پنجاه هزار تومان آزاد شده اند. برای تعداد زیادی از آنان در دادگاه انقلاب پرونده تشکیل شده است. هنوز تعداد زيادي در بازداشت به سر مي برند و بسیاری خانواده ها از سرنوشت عزیزانشان بی خبر هستند و معلوم نیست که کشته شده اند یا در کجا زندانی هستند.
در ادامه :
1. چنانکه تصور می شود مردم فقط حین تظاهرات بازداشت نشده اند. عده بسيار زيادي هنگام خروج از ایستگاه مترو یا پیاده شدن از تاکسی یا حین تردد در خیابان هایی که از محل تظاهرات دور بوده بصورت عابر معمولی توسط پلیس دستگیر شده اند. عده ای نیز با حمله وحشیانه به منازلشان نیمه شب با شکستن درب منزل و ضرب و شتم و توهین از رختخواب بيرون كشيده و بازداشت شده اند. حتي خانواده يك جوان 16 ساله گفته اند كه وي هفته قبل با گذاشتن سند آزاد شده ولي نيمه شب قبل لباس شخصي ها به منزلشان حمله كرده و با شكستن در، وي را از رختخواب بيرون كشيده و با ضرب و شتم برده اند.
2. در میان بازداشت شدگان افراد مختلف از اقشار مختلف از جوانان و مردم عادی تا اساتید دانشگاه و نخبگان اجتماعی هستند که در نقاط مختلف بصورت فله ای بازداشت شده اند. شخصي گفته كه من براي خريدن بستي با لباس منزل خارج شدم و حين برگشت بستني به دست دستگير شده ام. برخی اشخاص مشهور نیز در میان بازداشت شدگان ديده شده اند که شاهدان از جمله نام خانم مهتاب نصيرپور را عنوان می دارند.
برخي اتباع خارجی در زندان اوین مشاهده شده اند. يك نفر سياه پوست و يك ترك در زندان اوين ديده شده اند که حتی زبان فارسی بلد نیستند. يك نفر حین رساند همسرش به بیمارستان برای زایمان بازداشت شده و از حال همسرش خبري ندارد. يك دندان پزشك با يورش به مطب اش بازداشت شده است. يك بسيجي هم در ميان بازداشت شدگان بوده كه چون ظاهرش شبيه بسيجي ها نبوده بشدت هم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. وي عنوان می داشته كه حتي كارت فعال بسيج دارد. شاهدین عنوان می دارند تعداد زندانيان به قدري زياد است كه از زندانيان عادي به عنوان زندان بان استفاده مي كنند و به علت كمبود جا زندانيان بصورت فشرده و در هم لوليده مي خوابند. و خطر بيماري هاي جمعي وجود دارد.
3. بازداشت شدگانی که حتی در خارج از تظاهرات دستگیر شده اند از همان ابتدا وحشیانه و به قصد کشت با چوب و باتوم و باتوم برقی مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته اند. يك لباس شخصی به ران پاي يكي از زندانيان با كلت از نزدیک گلوله شليك کرده است. دستگیرشدگان در مراكز اطلاعات، پایگاه های بسیج، مراکز پلیس ، زندان های مشخص یا مکان های نامعلوم شکنجه شده اند. شکنجه های بسیار شدید و وحشیانه و بی حد و حساب در بازداشتگاه های بسیج و اداره آگاهی خیابان وحدت اسلامی ديده و شده است. در انتهاي همين مطلب انواع شكنجه كه ديده و شنيده شده است را خواهيم آورد.
4. به کسانی که قبل از بازداشت یا حین ضرب و شتم با سلاح سرد یا ابزار شکنجه یا گلوله مجروح شده اند رسیدگی پزشکی نمی شود. حتی اجازه رساندن دارو به بیماران خاص توسط خانواده هایشان داده نمی شود. وضع بسیاری از زندانیان وخیم است. يك نفر كه بيني اش با باتوم شكسته گفته كه وقتي گفتم نياز به پزشك دارم با پوتين توي صورتم لگد زدند.
5. بازجوئی های بسیار طولانی مدت و بی وقفه چندین ساعته ( 7 يا 12 يا بيشتر ) انجام می شود. در این بازجوئی ها به اشکال مختلف می خواهند اعراف به اتهامات واهی از بازداشت شدگان بگیرند. همچنين تلفن همراه و ايميل بازداشت شدگان را اجبارا مي گيرند و تمامي آنها و ارتباطات و دوستان شان را كنترل مي كنند.
6. پس از آزادي وسايل بازداشت شدگان تحويل آنان نمي شود. گفته شده شخصي را با يك لباس زیر و دمپائي از زندان رها كرده اند.
7. ظاهرا آزارهای جنسی هم وجود دارد که اين نگرانی در خصوص زنان زنداني و زندانيان سياسي بیشتر است. خصوصا که با توجه به فرهنگ ایرانیان این موارد گفته نمی شود و جنازه هاي تحويل داده شده توسط پزشكي قانوني بي طرف بررسي نمي شود.
8. وضع روحی زندانیان و آزادشدگان مناسب نیست. برخي زندانيان از شدت ضرب و شتم و صحنه هاي دلخراشي كه ديده اند نمي توانند بخوابند. شاهد در نزديكي خود چند مورد تشنج حين خواب گزارش كرده است. بطوري كه بسياري بهتر مي ديدند كه اصلا نخوابند و كه راحت تر باشند.
انواع شكنجه و ضرب و شتم بازداشت شدگان:
بازداشت شدگاني كه توسط بسيج و لباس شخصي دستگير شده اند از هنگام دستگيري بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. سپس در بازداشتگاه هاي اطلاعات و سپس بسيج و نهايتا قبل از زندان اوين به اداره آگاهي شاپور ( وحدت اسلامي ) منتقل شده و به ترتيب در هريك بشدت شكنجه و مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. زندانياني كه به اين ترتيب بازداشت شده اند گفته اند كه در اداره آگاهي وحدت اسلامي از اينكه چرا بازداشت شدگان را در مراكز قبلي اينقدر زده اند كه جا براي آنها نگذاشته اند اظهار ناراحتي مي كردند ولي با اين حال باز هم به شكنجه و ضرب و شتم شديد آنان ادامه داده اند.
نکته قابل توجه که توسط بازداشت شدگان بیان شده اين است كه شكنجه گران ضرب و شتم را با لذات و توام با خنده و مسخرگي و بازي انجام مي دادند.
- گفته شده که با باتوم بطوری سمت چپ سر را شکسته اند و بعد برای متقارن بودن آن سمت راست را هم شکسته و خنديده اند.
- يا حين ضرب و شتم دسته جمعي زندانيان كسي آمده و گفته كه نبايد اسير را آزار داد و بقيه را كنار زده، بعد خودش بشدت زندانيان را كتك زده و بعد وقتي خسته شده دوباره به بقيه دستور كتك زدن داده است.
- شخصی بیان کرده که وقتی درخواست کرده دستبند سفتش را کمی شل کنند چنان آن را سفت کرده اند که توی گوشت دستش فرو رفت و مدت ها به همین شکل به این سو و آن سو کشیده شده است.
- برخي زندانيان گفته اند كه 4 روز ما را روي زانو مقابل ديوار نشاندند و اگر خوابمان مي برد با باتوم بشدت توي سرمان مي كوبيدند. در اين مدت فقط دو بار خوراك بسيار مختصر داده شده است.
- يكي از زندانيان گفته كه بار اول كه مرا باتوم برقي زدند از شوك آن دو متر پرت شدم ولي بعد آنقدر مرا كتك زده اند كه حالا وقتي آنرا روي دستم مي كشند هيچ عكس العملي ندارم.
- افراد قوي هيكل تر را بيشتر مورد ضرب و شتم قرار داده اند به اين بهانه كه نيروهاي امنيتي را زده اند يا تخريب اموال عمومي انجام داده اند.
- ضرب و شتم دسته جمعي بازداشت شدگان، ضرب و شتم سر و صورت با پوتين حتي افراد مجروح، ضرب و شتم با كابل و زنجير و باتوم و باتوم برقي غير از كتك با مشت و لگد ديده و گفته شده است.
- شاهد مي گويد پشت برخي مجروحان بر اثر ضرب و شتم كاملا سياه با آثار خونيني از كابل و زنجير و غيره بود.
- شكستي استخوان مچ و دست و پا بسيار ديده شده است

سالهاست که ملتم...

سالهاست که ملتم...


سالهاست که ملتم آرزوی آزادی داردسالهاست که رنج شبهای آرام را به دوش می کشندسالهاست که خون چشمان آنان را فرا گرفته وجگر گوشه های خویش را غلطان در خون دیده اندسالهاست که چوبین دار جلوه گرخیابانهاست وسالهاست که قناریان سبز ملت بلوچ به دار اعدام کشیده می شوندوسالهاست که مادران پناه خویش را در غم واندوه دیده اند و رنگ سیاهی را به دامان خویش پرورانده اند مادرم دیگر تمام شد من بیدارم ودیگر نخواهم خوابید مادرم آرام بخواب آرام
دوستدار شهدای جندالله ایران

دفتر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان به آتش کشیده شد

دفتر انجمن اسلامی دانشگاه سیستان و بلوچستان به آتش کشیده شد


دفتر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان روز پنج شنبه گذشته توسط افرادی ناشناس به آتش کشیده شد. این دفتر به هنگامی که اکثر دانشجویان با پایان یافتن امتحاناتشان، دانشگاه را به مقصد خانه هایشان ترک کرده بودند، به صورت مخفیانه و با ریختن بنزین به درون دفتر انجمن اسلامی به آتش کشیده شده است. پس از گذشت مدتی از آتش سوزی، ماموران حراست دانشگاه به همراه ماموران لباس شخصی در محل حادثه حضور پیدا کرده و به بررسی حادثه پرداختند. این افراد به هنگام حضور در محل دفتر انجمن اسلامی دانشکده مهندسی مانع از حضور خود اعضای این انجمن برای بررسی وقایع می شدند. این ماموران همچنین مانع از عکس و فیلم برداری داشنجویان از داخل دفتر شدند و دانشجویان تنها توانستند از نمای بیرونی ساختمان عکس بگیرند. لازم به ذکر است انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده مهندسی به همراه به همراه دو انجمن اسلامی دیگر دانشگاه سیستان و بلوچستان بنا بر دلایل نامعلومی از طرف هیأت نظارت بر تشکل های آن دانشگاه به حالت تعلیق درآمده است. به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشگاه سیستان و بلوچستان از جمله دانشگاه هایی است که طی هفته گذشته یاد و خاطره شهدای اخیر ایران در آن گرامی داشته شده است. طی هفته گذشته دانشجویان این دانشگاه همراه با اساتید بیش از 10 روز تحصن برگزار کرده و نسبت به کشتار مردم و حملات صورت گرفته علیه دانشجویان تهران، اصفهان و شیراز اعتراض کردند.

سرقت یک صندوق سیار رای در جیرفت

سرقت یک صندوق سیار رای در جیرفت


خبرنگار "آینده" از کرمان گزارش داد، اقدام یکی از مسئولان محلی در سرقت یک صندوق سیار در جیرفت، با برخورد قاطع نیروهای امنیتی با سارق همراه شده است.بنابراین گزارش، در روز 22 خرداد و حماسه باشکوه حضور مردم در انتخابات، پس از ارسال گزارش‌هایی به مسئولان برگزاری انتخابات، مشخص می‌شود یکی از صندوق‌های سیار از دسترس خارج شده و مفقود گردیده است.با اطلاع مقامات امنیتی و محلی و اقدام به موقع آنان، این صندوق سیار در منزل یکی از مسئولان مسکن این شهر کشف می‌شود. مأموران هنگام حضور در این منزل با صحنه جالبی مواجه می‌شوند که فرد مذکور پرونده‌های درخواست مسکن مردم را که در آن کپی شناسنامه موجود بوده در کنار خود گذاشته و با درج نام و مشخصات و شماره سریال شناسنامه افراد مذکور، به نام آن‌ها تعرفه پر کرده و وارد صندوق سیار می‌کند که مأموران با مواجهه با این صحنه، فرد مذکور را بازداشت می‌کنند.با این وجود هنوز خبری از سرنوشت آرای این صندوق سیار در اختیار نیست و برخی مدعیند این صندوق ابطال نشده و آرای آن هم به نفع یکی از کاندیداها محاسبه شده است

دروغ هاي زيباي كيهان ( لبخند )

دروغ هاي زيباي كيهان ( لبخند )



توضیح: این دختر خانم گل؛ در زمان انتخاب دوره‌ی اول آقای خاتمی ۳ ساله بوده و در دوره‌ی دوم هم هفت‌ساله.
در هر دو صورت حافظه و شعور
سیاسی‌اش قابل تقدیر و ستایش است.
یادمان باشد کهحتی در هفت سالگی‌اش هم انتخابات پیش از مدرسه رفتنش برگزار شده!
البته شاید کسی پیدا بشود و بگوید: این خانم معجزه‌ی هزاره‌ی هزارم است و قبل از به دنیا آمدنش؛ باسواد بوده و نامزد ورود به مجلس! مدارکش هم موجود است!
در اینصورت من هم با تمام وجود می‌پذیرم و می‌گویم:بع بع

معیار و محک جنایت!‏

معیار و محک جنایت!‏
نمی دانم چرا عده ای بیش از اندازه اصرار دارند که "جنایت" را اندازه گیری کنند و برای آن معیارهای کمی و کیفی بیابند، در حالی که "شکنجه" یا "جنایت" در هر حد و اندازه ای که باشند، "شکنجه" و "جنایت" هستند و هر دو لکه ی ننگی بر دامان بشریت و جنایتکاران نیز در هر جایگاهی مستوجب سرزنش و مجازات.
چند روز پیش وقتی مقاله ی "سرباز وطن یا جنایتکار جنگی؟" را نوشتم و در آن رهبر را به عنوان عامل اصلی کودتای انتخاباتی و آمر شستشوی مغزی جوانان بی گناه خواندم و نظامیان خشن را عامل جنایات اخیرمعرفی کردم، دوستانی در داخل و خارج بر من خرده گرفتند که مگر این حد و اندازه جنایت و کشتار در ایران با جنایات گسترده ی دیگر کشورها قابل مقایسه است، که چنین قضاوتی سخت علیه آمران و عاملان آن داری؟
پاسخ شهروندان ایرانی، به ویژه آنان که مطالعاتی اسلامی دارند راحت تر است، چون آنان به استناد آیاتی از قران آسان تر می پذیرند که جنایاتی سازمان داده شده در جریان است که "نفس" آن را اسلام نمی پذیرد، از جمله این آیه را: " کشتن یک انسان مانند کشتن کل بشریت است". اما کار سخت و دشوار، راضی کردن خارجی ها به ویژه دست اندرکاران نهادهای بین المللی تخصصی و روزنامه نگاران است، زیرا آنان ظاهرا منتظرند تا ابعاد جنایت چنان گسترش یابد تا با محک و معیار خود آن را "جنایت علیه بشریت" یا "شکنجه جسمی و روحی" بنامند.
این دوستان به حق می گفتند که تو این روزها بیش از اندازه در برابر آنچه که در کوچه و خیابان و کوی و برزن شهرهای مختلف ایران، به ویژه تهران می گذرد "حساس" و "احساساتی" شده ای. آن ها تاکید می کردند که بی خود ضرب و جرح جوانان "معترض" و در پی "احیای رای خویش" توسط نظامیان و بسیجی های مسلح را با جنایات ها و جنایتکاران ویتنام، کامبوج، رواندا، یوگسلاوی و... مقایسه می کنی. به باور آنان، مردم اروپا که نسل کشی یوگسلاوی سابق را دیده اند یا خود و پدرانشان شاهد جنایات هیتلر و استالین بوده اند، با دیدن عکس ها و تصاویری که از ایران می رسد درک درستی از "جنایت" و "جنایتکار" نخواهند داشت؛ هر چند که قتل مظلومانه ی "ندا آقا سلطان" رامطلقاٌ بر نمی تابند.
پاسخ من هم به این همکاران اروپایی این بود که مگر ایرانیان جسد بی جان چند صد طرفداراعتراض های مسالمت جویانه چون "ندا" ی مظلوم را باید زیر خاک بسپارند تا دنیا باور کند که این جا جنایتی در جریان است؟ مگر در آن جا هم چون این جا وقتی که جسد شهید را تحویل دادند غرامت چهل میلیون ریالی دریافت می کنند و وقتی به آن ها گفته می شود "شما که در رادیو و تلویزیون خود می گویید این ها را ما نکشته ایم و عوامل خارجی کشته اند، پس چرا باید پول گلوله ی آن ها را به شما بدهیم؟"، خیره ومات به چشمانت می نگرند و زیادش می گویند: "خفه شو، این غلط ها به تو نیامده است". تازه مگر در آن جا جلوی عزاداری خانواده های شهدا را می گیرند و در اتوبوس های حامل عزاداران تا بهشت زهرا چند مامور می نشانند و بر سر قبر شهید دائم فریاد می زنند: "ساکت باشید و مراسم تان را زودتر تمام کنید". ادامه مطلب

Lyingوقتی آخوند دروغ می گه سقف که هیچ پنکه سقفی هم روی سرش خراب می شود، این که می گویند دست خدا صدا نداره همینه

Lyingوقتی آخوند دروغ می گه سقف که هیچ پنکه سقفی هم روی سرش خراب می شود، این که می گویند دست خدا صدا نداره همینه

ای خامنه ای از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر !

ای خامنه ای از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر !


یه ضرب المثل انگلیسی میگه : آنان که خوابشان برده است می شود از خواب بیدارشان کرد / آنان که خود را به خواب زده اند هیچ گاه !
این رو خیلی وقتها پیش توی یکی از کتاب های شریعتی خوندم ولی یاد نمیاد کدوم بود
می خواستم برای مقام عظما نسخه ای تجویز کنم / بهشون بگم یه بار این نهج البلاغه رو از اول تا اخر بخون ولی پشیمان شدم / حتی خوندن تاریخ جنگ جهانی دوم یا آلمان فاشیست هم بهشون تجویز نخواهم کرد چون که خود را به خواب زده اند